شیطان تنها می‌ماند
۱۳متحد اسرائیل درخصوص حمله به رفح هشدار داد‌ه اند

شیطان تنها می‌ماند

هشدار ۱۳ وزیر خارجه به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح

سیزده وزیر خارجه طی نامه‌ای به یسرائیل کاتز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به حمله به شهر رفح هشدار داده و خواستار ارسال کمک‌های بیشتری به نوار غزه شدند.
کد خبر: ۱۴۵۷۰۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، همزمان با تداوم تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله تمام عیار به رفح، سیزده وزیر خارجه طی نامه‌ای به یسرائیل کاتز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به حمله به شهر رفح هشدار داده و خواستار ارسال کمک‌های بیشتری به نوار غزه شدند.

بر اساس این گزارش، این نامه را وزرای خارجه گروه هفت به استثنای آمریکا و همچنین استرالیا، دانمارک، فنلاند، هلند، نیوزلند، کره جنوبی و سوئد امضا کرده‌اند.

این مقامات همچنین کاهش بحران انسانی ویرانگر و رو به وخامت در غزه و بازگشایی همه گذرگاه‌های مرزی این منطقه به روی کمک‌ها از جمله گذرگاه رفح را خواستار شدند.

این در حالی است که اتحادیه اروپا روز چهارشنبه از تل آویو خواست تا خیلی سریع به عملیات نظامی خود در رفح را پایان دهد و هشدار داد که خودداری از آن روابط تل آویو با اتحادیه اروپا را تضعیف خواهد کرد.

در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است: در صورت تداوم عملیات نظامی در رفح، این موضوع ناگزیر فشار زیادی بر روابط اتحادیه اروپا با اسرائیل وارد می کند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم به رژیم صهیونیستی هشدار داد که آمریکا از اشغال دوباره غزه به دست تل آویو پشتیبانی نخواهد کرد.

از سوی دیگر همزمان با تشدید عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب غزه سازمان‌های امدادرسان بین‌المللی می‌گویند از زمان تصرف گذرگاه رفح با مصر به دست نظامیان صهیونیست کمک‌رسانی با مشکل جدی مواجه شده است. تل آویو و مصر هر دو طرف مقابل را به بستن این گذرگاه متهم کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها