مجموعه «کودک من» در شبکه مستند

مجموعه مستند «کودک من» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن علیزاده فرد، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۹۳۱۹

 

تعداد بازدید : 17

مجموعه مستند «کودک من» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن علیزاده فرد با موضوع رفتارشناسی و تربیت کودکان در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای شبکه مستند تولید می‌شود.

«کودک من» در دنیای خانواده‌ها جستجو می‌کند تا به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهد، پرسش‌هایی که شاید والدین دیگری به دنبال پاسخ آن باشند ازجمله اینکه چرا کودک من اینگونه رفتار می‌کند؟ ریشه این رفتار‌ها از کجاست؟ و راه برطرف کردن آن‌ها چیست؟

 پژوهش این مستند زمستان ۱۴۰۰ تمام شد و کار تولید از اول اردیبهشت کلید زده شد. گروه «کودک من» با بررسی این خانواده‌ها در پی ریشه‌یابی مسائل هستند و با ایجاد چالش‌هایی توسط مشاور به بازسازی موقعیت و حل آن‌ها می‌پردازند.

 مستند «کودک من» درباره خانواده‌هایی است که فرزند سه تا دوازده سال دارند و در رابطه با فرزندان شان گرفتار چالش‌هایی مانند پرخاشگری، بدغذایی، گوشه گیری، افسردگی و نداشتن اعتماد به نفس هستند.

راوی و کارشناس این مجموعه مستند هاجر سجاد روانشناس کودک است و از دیگر عوامل آن می‌توان به نویسنده علی محمدصادق، تدوین الهام کرمی، فیلمبردار عزت‌الله عزیزی، صداگذار عرفان حسن‌زاده، طراح صحنه و لباس زکیه حسن‌زاده و مدیر تدارکات علی سیفی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها