سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در مورد اعتراض حسین رسولی مبنی بر تخلف در انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی و گرفتن رای مجازی از دو ورزشکار گفت: گزارشی تهیه و به وزارتخانه ارسال کردم و منتظر پاسخ هستم. اگر خارج از آیین نامه رفتار کرده باشیم و نقضی وجود داشته باشد، انتخابات کمیسیون ورزشکاران را دوباره برگزار می‌کنیم چون هیچ سمت و سویی نداریم. رای وزارتخانه هر چه باشد ما طبق آن عمل می‌کنیم.
کد خبر: ۱۴۵۴۵۴۴

به گزارش جام جم آنلاین، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری در مورد حضور خود در این فدراسیون بیان کرد: دغدغه دوومیدانی برای من کلیدی است وتمام وقتم را برای این فدراسیون گذاشته‌ام چون الان ثانیه‌ها برای ورزشکاران دوومیدانی ما اهمیت دارد اما ما در یکسال گذشته چهار مدیریت عوض کرده‌ایم  و ورزشکاران ما متاثر از این تغییر سیاست‌ها می‌شوند بنابراین ضرورت دارد که اجازه ندهیم ورزشکارمان متضرر شود.

معتمدی ادامه داد: ما برنامه‌های تمرینی ورزشکاران را بررسی کردیم و امروز قرارداد را بین فدراسیون و افراد شانس کسب سهمیه المپیک منعقد کردیم تا تمام هم و غم خود را برای کسب سهمیه بگذارند. دومین موضوع جلسه هیات رئیسه را برگزار کردیم و محوری ترین مورد برگزاری سریع مجمع بود. تقریبا خرداد ماه مجمع انتخاباتی را با دستور وزارتخانه و بعد از آمدن تایید صلاحیت‌ها می‌توانیم مجمع را برگزار کنیم. 

او با بیان اینکه اولویت اول ما ورزشکاران المپیکی است، تاکید کرد: برنامه‌هایی برای سایر ورزشکاران هم در نظر گرفته‌ایم و به مسابقات برون‌مرزی اعزام خواهند شد. یکی از مسائل مهم‌ برای من این است که روی دانش افراد کار نکرده‌ایم. اوایل خرداد تلاش می‌کنیم یک سینمار بین‌المللی به نام مربیگری موفق برگزار کنیم. جامعه هدفمان دوومیدانی است. سه مدرس بین‌الملل را کاندید کرده‌ایم تا در این زمینه به ما کمک کنند و آموزش بدهند.

معتمدی گفت: در سال ۸۵ طرح ملی استعدادیابی را انجام دادیم که ۱۷ هزار کودک حضور داشتند و ۵۰۰ نفر را انتخاب کردیم. به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش هستیم تا در مناطق محروم و کم برخوردار افرادی را به ما معرفی کنند تا نیروهای مستعد به جمعیت دوومیدانی اضافه شوند.

او در مورد ادعای حسین رسولی در مورد غیرقانونی بودن انتخابات کمیسیون ورزشکاران که بر خلاف آیین‌نامه دونفر از اعضا مجازی رای داده‌اند، گفت: کمیسیون‌ها را برگزار کردیم و آقای باقری به عنوان نماینده وزارت ورزش حضور داشت. قبل از جلسه هم آیین‌نامه را مطالعه کردم که باید افراد حضوری شرکت داشته باشند اما دونفر از ورزشکاران ما نبودند. آقای باقری گفتند جلسه حضوری و دو سوم اعضا هم حاضر هستند اما اتفاقی که افتاد و آرای مجازی را به عنوان آرا اصلی آوردیم. گزارشی تهیه و به وزارتخانه ارسال کردم و منتظر پاسخ هستم. اگر خارج از آیین نامه رفتار کرده باشیم و نقض قانون وجود داشته باشد، دوباره برگزار می‌کنیم چون هیچ سمت و سویی نداریم. رای وزارتخانه هر چه باشد ما طبق آن عمل می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون با بدهی از دوره سرپرستی قبلی مواجه شده است یا نه؟ گفت: آقای مطیعی بهتر می‌تواند پاسخگو باشد، اما می‌توانم بگویم که ایشان مسئولیت پذیر است و در تلاش است تا بدهی‌ها را به سرانجام برساند.

معتمدی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون دوومیدانی از نامزد خاصی در انتخابات حمایت می‌کند یا خیر، گفت: شک نکنید که ما یک انتخابات کاملاً بی‌طرفانه را برگزار خواهیم کرد. من با تعداد زیادی از نامزدها دوست هستم و کار کرده‌ام و جهت گیری ندارم. فکر نمی‌کنم وزارت هم جهت‌گیری داشته باشد. شنیده شده که برخی افراد رد شده‌اند، اما خیالتان راحت باشد که هیچ جهت گیری خاصی در انتخابات نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها