معاون هماهنگ‌کننده ارتش خبر داد‌

حضور ۱۳ناشر ارتشی در نمایشگاه کتاب تهران

امیردریادار حبیب‌ا... سیاری با تاکید براین‌که نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت و نوآوری‌های ویژه‌ داشته است، گفت: نمایشگاه کتاب تهران جلوه فرهیختگی مردم ایران، امیدبخش و مایه خوشحالی است.
کد خبر: ۱۴۵۶۷۳۶
 
امیردریادار حبیب‌ا...سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید براین‌که کتاب توانایی و ظرفیت پاسخ‌گویی و جذب تمام سلایق و اقشار را دارد، اشاره کرد: بسیاری از ناشران و غرفه‌هایی که امسال در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارند، تولیدات‌شان همراه با ابتکار و خلاقیت بود. 

هرساله چندبار از نمایشگاه بازدید می‌کنم
او حضور گسترده مردم در نمایشگاه کتاب را مورد اشاره قرار داد و افزود: استقبال مردم از نمایشگاه هر روز که از زمان برگزاری می‌گذرد، بیشتر و باشکوه‌تر می‌شود. شخصا به‌خاطر این‌که هرساله چندبار از نمایشگاه بازدید می‌کنم، فکر می‌کنم این استقبال در روزهای آتی چند برابر و گسترده‌تر خواهد شد.معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: آن چیزی که مهم است و از استقبال مردم می‌توان فهمید، نوع نگاه آنها به کتاب است. مردم ایران با استقبال‌شان در نمایشگاه کتاب تهران نوع نگاه خود به کتاب و کتابخوانی را مشخص می‌کنند. آنها با این استقبال نشان می‌دهند که عالم، فرهنگی و کتاب‌دوست هستند و کتاب برای‌شان ارزش دارد و این به‌نظرم خوشحال‌کننده است. 

نمایشگاه کتاب به من روحیه می‌دهد
امیر سیاری با بیان این‌که شخصا به نمایشگاه کتاب تهران علاقه‌مند هستم، عنوان کرد: در فضای این نمایشگاه به میزان همت مردم پی می‌برم و می‌فهمم که چقدر انسان علاقه‌مند به کتاب و فرهیخته داریم‌؛ این اتفاقات به من روحیه می‌دهد. من ضمن این‌که در نمایشگاه کتاب از توانمندی و پیشرفت ناشران بازدید می‌کنم، وقتی مردم را از نزدیک می‌بینم، خوشحال می‌شوم.  معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به مهمان ویژه نمایشگاه کتاب امسال عنوان کرد: انتخاب و دعوت از کشور یمن به‌عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران یک اتفاق مهم، ارزشمند و ویژه است که موجب تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.امیر سیاری به همراه هیأت همراه در دیداری که با یاسر احمدوند، رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشت در خصوص نمایشگاه کتاب تهران گفت: طی سالیانی که نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود، سابقه نداشته که در نمایشگاه حضور پیدا نکنم. همیشه هم ناشران به ما لطف داشتند و کتاب‌های زیادی به ما هدیه می‌دهند و با تعداد زیادی کتاب از نمایشگاه خارج می‌شوم. احتمالا فردا هم برای بازدید از غرفه‌ها و کتاب‌ها دوباره به نمایشگاه خواهم آمد. 

۱۳ناشر ارتشی
وی افزود: سیزده ناشر از بخش‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب حضور دارند. در واقع این تعداد ناشر باعث می‌شود که حجم کار ارتش در تولید محصولات مکتوب و فرهنگی نمایان شود. 

احمدوند: شما السابقون نمایشگاه هستید
دکتر یاسر احمد‌وند در ادامه ضمن خوشامدگویی به امیر دریادار حبیب‌ا...سیاری و همراهان وی گفت: شما السابقون نمایشگاه هستید و همیشه در نمایشگاه حضور داشته‌اید. مجموعه فرهنگی ارتش درسالیان اخیر آثار خوب و مطلوبی تولیدکرده وشخص شما هم به حوزه مطالعه و نشر توجه و اهتمام ویژه نشان داده‌اید.ظرفیت‌های زیادی هم دراین مجموعه وجوددارد که می‌توان با استفاده از آنها نمادسازی از ناشران وابسته به ارتش صورت بگیرد. ما نیز همواره آماده حضور این ناشران درنمایشگاه کتاب هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها