مدیر مخابرات منطقه هرمزگان خبر داد:

سهم بازار باند پهن در هرمزگان 76 درصد است

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان  با اشاره به اینکه 3 هزار سرویس دیتای تجاری پایدار و امن از طرف مخابرات برای متقاضیان تامین شده گفت : 76 درصد سهم بازار باند پهن در هرمزگان  است.
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با اشاره به اینکه 3 هزار سرویس دیتای تجاری پایدار و امن از طرف مخابرات برای متقاضیان تامین شده گفت : 76 درصد سهم بازار باند پهن در هرمزگان است.
کد خبر: ۱۴۵۶۹۹۱

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر مخابرات منطقه هرمزگان  با اشاره به اینکه 3 هزار سرویس دیتای تجاری پایدار و امن از طرف مخابرات برای متقاضیان تامین شده گفت : 76 درصد سهم بازار باند پهن در هرمزگان  است.

حسن هاشمی نشست خبری که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات  افزود:تعداد روستاهای دارای ارتباط در استان یک هزار و 412  روستا و۳۶۳ هزار تلفن ثابت در استان  داریم همچنین همزمان با این موضوع ۸۴ هزار سرویس ADSL و یک هزار و 800 سرویس VDSL با شاخص ضریب نفوذ تلفن ثابت و حدود 10 هزار سرویس FTTH با ضریب نفوذ شهری و بین‌شهری در استان داریم.

وی با تاکید بر اینکه مخابرات استان در زمینه توسعه پایدار نیازمند توسعه اقتصاد دیجیتال است بیان کرد: طی یک سال گذشته در زمینه پروژه‌های مناطق کمتر توسعه‌یافته (USO)، 23 سایت جدید راه‌اندازی شده و 73 سایت  نیز ارتقا تکنولوژی‌ داده شده اند.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان از افزایش تکنولوژی ۴۳۰ سایت از G۳ به G۴  خبر دادو گفت: در سال گذشته تکنولوژی ۷۳ روستا افزایش و ۲۱ سایت شهری نیز راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ هزار کیلومتر فیبر نوری بین‌شهری داریم گفت : در این زمینه ۲۰۹ مرکز شهری و روستاییبا فیبر نوری اتصال دارند.

هاشمی همچنین از توسعه زیرساخت‌های روستایی در 2 فاز یک و دو در  شهرستان های بشاگرد، جاسک، بندرعباس، حاجی‌آباد و میناب خبر داد و بیان کرد : در سال گذشته ۴۳ سایت 4G در استان راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان  همچنین از پوشش 92 درصدی طرح نجما (نهضت جهادی فیبر نوری شرکت مخابرات ایران) در استان خبر دادو تصریح کرد :این طرح یکی از دستاورد های کلیدی مخابرات در سال 1402 است که با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد ریال اجرا شد .

حسن هاشمی ادامه داد: در این طرح 43 ناحیه و 11 شهرستان تحت پوشش هستندکه شاهد پوشش 92 درصدی طرح طبق برنامه هستیم.

وی بیان کرد : در انتخابات سال گذشته،  ۹۸ درصد صندوق‌ها رای گیری را به صورت آنلاین برگزار  نمودند.

هاشمی در پایان تاکید کرد : بندرعباس نیازمند توسعه بیشتری است که با حمایت رسانه و دولت امیدواریم بتوانیم تکلیفی که بر عهده داریم را به سرانجام برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها