تماس بشار اسد با روحانی بعد از حملات تروریستی تهران

رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود حملات تروریستی روز گذشته تهران را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۳۸
تماس بشار اسد با روحانی بعد از حملات تروریستی تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بشار اسد در تماس تلفنی با حسن روحانی همتای ایرانی خود به دولت و ملت ایران به مناسبت شهادت جمعی از هموطنانمان در حملات تروریستی روز گذشته مرقد امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت.

وی تاکید کرد: سوریه این حملات تروریستی جنایتکارانه را محکوم می کند و در کنار ایران صف واحدی را در مبارزه با تروریسم تشکیل می دهد و همبستگی کامل و ثابت خود را با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد.

رئیس جمهور سوریه در این تماس تلفنی افزود: دلیل اینکه تروریست ها و اربابان آنها به این شیوه های شنیع روی می آورند ناشی از شکست در برابر ایران و ملت آن است و از همین رو به ادوات و ابزاری که خود ایجاد کرده اند روی آورده اند و به دنبال ایجاد تغییرات سیاسی هستند که به نفع منافع آنهاست. پیروزی با سوریه و ایران در مبارزه با تروریسم شرور است.

از سوی دیگر حسن روحانی نیز همبستگی خود را اعلام و تاکید کرد که این اقدامات تروریستی بر عزم و پایداری ملت ایران خللی وارد نمی کند.

وی بر ادامه حمایت ایران از سوریه در جنگ ضد تروریسم تا برقراری ثبات در آن تاکید و افزود: دو کشور به مبارزه با تروریسم و حامیان آنها با وجود همه چالش ها ادامه خواهند داد.

روحانی دستاوردهای ارتش سوریه و متحدان را در جنگ ضد تروریسم مورد تمجید قرار داد و ابراز اطمینان داد که پیروزی با دو کشور در جنگ علیه گروه های تروریستی که ثبات و امنیت منطقه را هدف قرار داده اند، است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها