مهمترین اخبار انتظامی آذربایجان شرقی

اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان تشریح کرد

امنیت شهروندان خط قرمز پلیس در آذربایجان شرقی است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی یکی از برنامه های پلیس را برخورد جدی با اراذل و اوباش دانست و گفت: ۱۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که امنیت مردم را به مخاطره انداخته بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۲۵۱۳۳

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، سردار حسین عبدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه در موضوعات امنیتی، پلیس با هیچ کسی تعارف ندارد، افزود: ۱۲ شرور سابقه دار که در سطح شهر تبریز با استفاده از چاقو و قمه اقدام به عربده کشی کرده و با حرکات غیر متعارف، آرامش عمومی مردم را به هم زده بودند، با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان تبریز، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه در آذربایجان شرقی، جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد، اظهار کرد: برابر هماهنگی ها و تعامل ایجاد شده با دستگاه قضائی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.

سردار عبدی همچنین به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش، با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و مجازی، امنیت و آرامش شهروندان را  سلب کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار پلیس از مردم، همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی، موضوع را در اسرع وقت با شماره های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

 در پی دستگیری این اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت توسط پلیس، شهروندان تبریزی با نصب بنر در میادین اصلی شهر تبریز از فرمانده انتظامی استان و عملکرد پلیس تشکر و قدردانی کردند. 


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها