معاون استاندار همدان:

اصل در حوزه مبارزه با مواد مخدر، انجام اقدامات پیشگیرانه است

معاون استاندار همدان با بیان اینکه اصل در حوزه مبارزه با مواد مخدر، انجام اقدامات پیشگیرانه است، گفت: فرمانداران کاهش مواد مخدر را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۱۳۷۱۲۶۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حسن رضانیا، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که پس از نشست تخصصی بزرگداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، با حضور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور، وزیر کشور، نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر سازمان ملل متحد، برخی از وزرای دولت، استانداران سراسر کشور، دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: رئیس جمهور در این نشست تخصصی و کشوری، با انتقاد از عملکرد دستگاه‌ها و مجامع بین‌المللی در مبارزه با مواد مخدر، آن‌ها را به چالش کشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، ایجاد یک‌ نهضت در راستای مبارزه با مواد مخدر را برای ما به عنوان یک تکلیف تعیین کرد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی، این قابلیت را دارند که سهم خود را با رویکرد و نگاهی تحولی در مبارزه با مواد مخدر ایفا کنند‌.

رضانیا ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرمانداران در راستای مبارزه با مواد مخدر، گفت: این اقدامات کافی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرمانداران، با پیش‌بینی برنامه‌های بهتر و مناسبت‌تر به سمت کاهش این تهدید پیش بروند.

وی عنوان کرد: آنچه بیش از هرچیز برای ما اصل است، ‌کاهش مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی است.

رضانیا اظهار داشت: امسال باید با نگاه جدید و پیشگیرانه‌تر، برنامه‌ها و طرح‌های بدیعی در راستای مبارزه با مواد مخدر برای سال ۱۴۰۲ تدوین و تهیه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها