ارسال اس ام اس به مشتریان با دستگاه پیامکی

یکی از راهکارهای عالی و کم هزینه برای جذب و ارتباط مستمر با مشتریان ارسال پیامک است. هر کسب و کار بنا بر استراتژی و اهدافی که دارد باید با مشتریان سابق خود در ارتباط باشد آن ها را نگه دارد و در عین حال مشتریان بیشتری را برای کسب و کار خود جمع آوری کند.
کد خبر: ۱۳۷۴۲۴۷

یکی از راهکارهای عالی و کم هزینه برای جذب و ارتباط مستمر با مشتریان ارسال پیامک است. هر کسب و کار بنا بر استراتژی و اهدافی که دارد باید با مشتریان سابق خود در ارتباط باشد آن ها را نگه دارد و در عین حال مشتریان بیشتری را برای کسب و کار خود جمع آوری کند. یکی از بهترین ابزارهایی که در عین حال این دو هدف را دنبال می کند پیامک است. اگر تصمیم دارید تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و شماره تماس آن ها را جمع آوری کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ارسال پیامک

برای برقراری ارتباط با مشتریان و ارسال پیامک به طیف گسترده ای از آن ها ارسال با خطوط شخصی کار عاقلانه و حرفه ای به نظر نمی رسد. ارسال پیامک کسب و کارها با خطوط شخصی تخلف است. صاحبان مشاغل برای برقراری ارتباط با مشتریان خود که تعداد آن ها کم هم نیست نیازمند ابزار حرفه ای تری می باشند.

امروزه حتی امکان استعلام خلافی با پیامک فراهم است و تمامی سازمان ها و کسب و کارها برای راحت تر کردن فعالیت کاربران خود از پیامک استفاده می کنند.

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی ابزاری بر بستر اینترنت است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت پیام های یک کسب و کار را فراهم می کند.

فرقی نداره هدف شما از ارسال پیامک چیست چرا که پنل پیامکی هر آنچه که شما به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.

وب سرویس پیامکی

ارسال پیامک کد ورود، پیگیری سفارش، تایید عضویت، رمز عبور و... تنها بخشی از امکاناتی هستند که به وسیله وب سرویس پیامکی موجود در پنل اس ام اس در اختیار صاحبان سایت و اپلیکیشن قرار می گیرد تا کسب و کار آنلاین خود را به راحتی به ابزار پیامک مجهز کنند و ارتباط ساده تری را با مشتریان خود برقرار کنند.

ارسال پیامک انبوه

یکی از رایج ترین کاربردهای پنل پیامک ارسال پیامک انبوه است که امکان تفکیک بازار و هدف قرار دادن آن را در تبلیغات فراهم می کند. با ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت، کدپستی، شهر، منطقه، اصناف و... کسب و کارها می توانند با هدفمندی بیشتری مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهند.

ارتباط با مشتری

از دیگر ویژگی های پنل پیامکی می توان به امکان حفظ ارتباط با مشتریان از طریق راه اندازی باشگاه مشتریان، خبرنامه پیامکی، برگزاری مسابقات، نظرسنجی، کد تخفیف، اطلاع رسانی و.... اشاره کرد.

مزایا جمع آوری شماره مشتریان

با جمع آوری تلفن مشتریان و ارسال پیامک به آن ها می توانید:

  • فروش بیشتری داشته باشید.
  • سود خود را افزایش دهید.
  • برندسازی کنید.
  • هزینه های بازاریابی خود را کاهش و بازاریابی دهان به دهان داشته باشید.

حال که به اهمیت جمع آوری شماره تماس مشتریان و ارسال پیامک به آن پی برده اید در ادامه به شما بهترین راهکار را برای جمع آوری شماره تماس مشتریان ارائه می دهیم.

دستگاه ثبت شماره مشتری

صاحبان کسب و کارها از روش های مختلفی برای جمع آوری شماره تماس مشتریان خود استفاده می کنند. برخی به صورت دستی در دفترچه تلفن، شماره مشتریان را دریافت می کنند، تعدادی از آن ها با برگزاری مسابقات یا ارائه تخفیفات این کار را انجام می دهند. راه های زیادی وجود دارد اما یکی از بهترین روش ها که باعث ایجاد حس اعتماد و همچنین از بین رفتن تردید مشتریان برای دادن شماره تماس به کسب و کارها می شود دستگاه ثبت شماره است.

روش کار دستگاه ثبت شماره

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری ،از نظر ظاهری مشابه دستگاه کارتخوان است. مشتری می تواند بدون نیاز به عنوان کردن شماره خود به راحتی آن را در دستگاه ثبت کند. تنظیمات مختلفی وجود دارد شما می توانید با تعیین متنی پیش فرض پس از وارد کردن شماره تلفن، برای مشتریان پیامک تشکر از خرید، خوش آمدگویی یا باشگاه مشتریان ارسال کنید و ارتباط خود را از طریق پیامک در همان ساعت اولیه آغاز کنید.

در صورتی که محیط ثابتی برای استفاده از دستگاه ثبت شماره ندارید می توانید با استفاده از اپلیکیشن ثبت شماره، اطلاعات مشتریان کسب و کار خود را جمع آوری کنید.

سامانه پیامکی مدیانا

مدیانا یکی از سامانه های ارائه دهنده ی ابزارهای ارتباط با مشتری است که در کنار مجهز کردن کسب و کارها به پنل پیامکی مدیانا، دستگاه ثبت شماره را ارائه می دهد تا کسب و کارها بتوانند بدون دردسر و خودکار شماره مشتریان خود را وارد دفترچه پنل اس ام اس کنند.

ویژگی های دستگاه ثبت شماره مدیانا

  • بدون نیاز به اتصال به کامپوتر یا نرم افزار
  • ارسال پیامک آنی
  • دسته بندی مشتریان
  • ایحاد باشگاه مشتریان
  • ذخیر خودکار شما در پنل پیامکی مدیانا
  • امکان سفارش دستگاه با نام و لوگوی شما

کلام آخر

برای موفقیت و جلو زدن از سایر رقبا باید ابزارهای تبلیغاتی هدفمندتری استفاده کنید و حفظ مشتریان را فراموش نکنید. با حفظ مشتریان می توانید سود کسب و کار خود را افزایش و هزینه های تبلیغات را کاهش دهید و حرفه ای و جدی تر در میان رقبای خود ظاهر شوید.

اگر برای جمع آوری شماره تماس مشتریان خود نیازمند دستگاه ثبت شماره یا اپلیکیشن ثبت شماره موبایل هستید می توانید با مراجعه به سایت مدیانا آن را به همراه پنل اس ام اس رایگان دریافت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها