استاندار یزد:

راهبرد استان در نوروز ۱۴۰۲ "نوروزِ بدون فوتی" است

یزد - استاندار یزد راهبرد استان در نوروز ۱۴۰۲ را "نوروزِ بدون فوتی" عنوان کرد و گفت: فرمانداران مسائل مربوط به ترافیک و تصادفات را به صورت روزانه بررسی و اقدامات و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۱۳۹۹۵۱۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، مهران فاطمی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان، با بیان اینکه تقارن بهار طبعیت و بهار قرآن در نوروز  1402 یک فرصت است، اظهارداشت: نوروز از جنس تحول بوده و برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های فرهنگی نوروز باید جدید، مبتکرانه و تحولی باشد.

 وی خطاب به فرمانداران گفت: برنامه ریزی ها به صورت هنرمندانه و متناسب با ظرفیت های شهرستان ها، تدوین و اجرایی شود.
 

فاطمی با اشاره به بسته تدوین شده تحت عنوان «ویژه برنامه های فرهنگی رمضانیه»، افزود: این بسته سیاستی، باید تکمیل و متولی اجرای هر برنامه و دستگاه های مرتبط با آن مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، مبادی ورودی به استان؛ از جمله فرودگاه، راه آهن، ترمینال و ورودی های زمینی، را پیشانی استان دانست و بر تهیه بسته ویژه ای برای فضاسازی و زیباسازی آن ها تاکید کرد.

استاندار با بیان اینکه یزدی ها از دیرباز به میهمان نوازی شهره و زبانزد هستند و تصریح کرد: عوامل اجرایی طرح های نوروزی باید اخلاق مدارانه نسبت به ایفای وظایف قانونی خود اقدام نمایند.

وی راهبرد استان در نوروز ۱۴۰۲ را "نوروزِ بدون فوتی" عنوان کرد و گفت: فرمانداران مسائل مربوط به ترافیک و تصادفات را به صورت روزانه بررسی و اقدامات و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها