آمار هفت برابری سرویس شخصی مدارس یزد برای سال تحصیلی جدید

یزد - شهردار یزد گفت: تا روز گذشته یک هزار و ۶۴۰ نفر با خودرو شخصی برای سرویس مدارس ثبت نام کرده‌اند که نسبت به آمار سال قبل رشد هفت برابری دارد.
کد خبر: ۱۴۲۲۴۸۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی اظهار داشت: در بخش سرویس مدارس و نسبت به شهریور ماه سال قبل که ۳۰۰ متقاضی سواری شخصی برای سرویس مدارس شهر یزد ثبت نام کرده بودند، با رشد قابل توجهی مواجه شده و تقریبا نیاز اصلی به سرویس مدارس در این بخش تامین می شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی آموزش و پرورش و شرکت های حمل و نقل در بخش سرویس مدارس و حمل و نقل شهری، ۲ اقدام اساسی صورت گرفت، اول اینکه نسبت به ثبت نام خودروهای شخصی برای تامین سرویس اقدام شد و سپس در زمینه تامین و بهسازی حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی نیز اقداماتی صورت گرفته است.

شهردار یزد گفت: خدمات دهی ۱۲۰ دستگاه اتوبوس همزمان با بازگشایی مدارس ساماندهی شده و خطوط جدید نیز برای جابجایی آسان تر شهروندان پیش بینی شده است، همچنین ۱۲ دستگاه مینی بوس نیز در خطوط مدارس انجام وظیفه می کنند و برای سال تحصیلی جدید مشکل زیادی در زمینه سرویس مدارس ایجاد نخواهد شد.

محی الدینی ادامه داد: اتوبوس کارت نیز چاپ شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا در طول سال بتوانند به سهولت از حمل و نقل عمومی شهری استفاده کنند و علاوه بر آن ۱۳۴ سرویس مینی بوس جدید نیز در خط قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: با اقدامات پیش بینی شده تعداد مینی بوس‌های سطح شهر یزد تا اوایل مهرماه به ۳۰۰ دستگاه افزایش می یابد و در زمینه اتوبوس شهری نیز تعداد این وسایل نقلیه عمومی به ۱۲۶ دستگاه خواهد رسید که بخش عمده نیاز حمل و نقل استان از این بخش تامین می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها