حملات حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیستی در مرز‌های لبنان

نیرو‌های حزب الله لبنان نظامیان صهیونیست را در مزارع شبعا و مناطق مرزی این کشور و فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.
کد خبر: ۱۴۲۸۱۹۳

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه خبر داد که ساعت ۱۲ و ۴۵ ظهر، مقر «السماقه» متعلق به نظامیان صهیونیستی را در مزارع شبعا هدف قرار داده است که در پی آن، چند نفر زخمی شدند.

به گزارش شبکه خبری المنار، حزب الله در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز یکشنبه پس از رصد دقیق، یک گروه از نظامیان اسرائیلی را در منطقه «المالکیه» هدف قرار داد.

حزب الله تأکید کرد که با سلاح مناسب، نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است و در پی آن، چند نفر نیز زخمی شدند.

مصطفى بیرم وزیر کار در دولت پیشبرد امور لبنان هم تأکید کرد که اقدامات جنبش حزب الله، یک اقدام پیش‌دستانه در برابر دشمن صهیونیستی است که دیوانه شده است.

بیرم با بیان اینکه حملات گروه‌های مقاومت فلسطین نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از لانه عنکبوت است، تصریح کرد: غزه با وجود تمام درد‌ها و ویرانی، پیروز شده است، ولی می‌بینیم که چگونه لشکر شکست‌خورده [صهیونیستی]، مانند موش از نیرو‌های مقاومت فرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حزب الله با هوشیاری تمام، در حال ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن است، خاطر نشان کرد: همه کشور‌های جهان خبرنگاران خود را می‌فرستند تا این سؤال را بپرسند که حزب الله چه خواهد کرد؟ آیا به آنان (صهیونیستها) امان خواهیم داد؟. [پاسخ این است که]تا زمانی که غزه امنیت نداشته باشد، به هیچ کس امان نخواهیم داد.

حزب الله شامگاه روز گذشته (شنبه) خبر داد که مقر نظامی «زرعیت» متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است که در پی آن چند نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

جنبش حزب الله پیش از این هم بار‌ها مواضع نظامیان اسرائیلی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای و توپخانه‌ای قرار داده است. کارشناسان می‌گویند که صهیونیست‌ها به شدت از درگیری گسترده با حزب الله واهمه دارند.

به گفته وبگاه «دیفنس اکسپرس»، حزب الله با توجه به کمیت زرادخانه‌اش که می‌تواند به راحتی بر پدافند هوایی اسرائیل غلبه کند، معالات را بر هم می‌زند. نوع همچنین کیفیت و تنوع پهپاد‌ها و موشک‌های بالستیک کوتاه برد حزب الله لبنان با حماس قابل قیاس نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها