حمدان:

مقاومت با اقتدار عملیات طوفان الاقصی را مدیریت می‌کند

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس پنجشنبه شب گفت که مقاومت با اقتدار عملیات طوفان الاقصی را مدیریت می‌کند.
کد خبر: ۱۴۳۴۶۶۴
به گزارش جام جم آنلاین از الجزیره، اسامه حمدان گفت: مقاومت در سلامت کامل قرار دارد و نبرد طوفان الاقصی را با قدرت و اقتدار مدیریت می‌کند.
 
وی افزود: هر چقدر هم این جنگ ادامه داشته باشد، مقاومت آماده رویارویی با اشغالگران است و ملت فلسطین هرگز در برابر طرح‌های دشمن برای کوچاندن آن تسلیم نخواهد شد.
 
عضو ارشد حماس اضافه کرد: هدف اصلی این جنگ نابودی و نسل‌کشی ملت فلسطین است و جنایات دشمن زنده و غیر زنده را در نوار غزه دربرگرفته و هیچ مکان امنی در این باریکه وجود ندارد.
 
حمدان همچنین گفت: مجاهدان ما در ۷۲ ساعت گذشته ۷۹ خودروی زرهی دشمن را در غزه به طور کلی یا جزئی منهدم کردند.
 
وی افزود: بنیامین نتانیاهو و کابینه جنایتکار او نخواهند توانست اهداف نظامی خود را در غزه محقق کنند و او و جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا مسئول جنایات علیه ملت فلسطین در غزه هستند.
 
این عضو حماس اضافه کرد: دشمن صهیونیستی غیرنظامیان را در مراکز اسکان آوارگان مورد شکنجه قرار داده است.
 
حمدان در ادامه خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیستی، گفت: به خانواده‌های اسرا می‌گوئیم که تداوم جنایات ارتش اسرائیل باعث نخواهد شد که نزدیکان شما بازگردند.
 
وی همچنین افزود: محاصره منزل یحیی سنوار توسط دشمن که اصلا از قبل تخریب شده بود، تلاشی در راستای دست و پا کردن یک پیروزی خیالی برای خود است.
 
عضو ارشد حماس گفت: ۵۵ بیمارستان در نوار غزه از خدمت خارج شده و تنها ۴ بیمارستان به فعالیت ادامه می‌دهد و جنگ غزه بیش از ۶۰ هزار شهید و زخمی داشته است.
 
گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها