در برنامه مقاومت بدون مرز مطرح شد:

دستور بایدن برای حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

دستیار وزیر امور خارجه به رادیو مقاومت گفت: ترور سردار زاهدی، قهرمانِ چراغ خاموش مقاومت، به دستور بایدن صورت گرفت.
دستیار وزیر امور خارجه به رادیو مقاومت گفت: ترور سردار زاهدی، قهرمانِ چراغ خاموش مقاومت، به دستور بایدن صورت گرفت.
کد خبر: ۱۴۵۰۸۲۹

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معانت صدا، عبدالله سهرابی که پاسخگوی برنامه مقاومت بدون مرز بود، با بیان این که اهداف رژیم ددمنش اسرائیل را می شناسیم، گفت: این اقدام از حیث تجاوز به خاک ایران، جز نادر ترین رخدادها در تاریخ است.اسرائیل چند خطای سیاسی مرتکب شده که یکی از آن ها تجاوز به خاک کشوری دیگر است.

وی با بیان این که بیش از 170 روز از شکست اسرائیل در برابر مقاومت غزه می گذرد، گفت: نظامیان بسیاری کشته و مجروح شدند ولی اسرائیل صدای آن را در نمی آورد.از طرفی عقبه لشکرهای رژیم بر هم ریخته و تمام نیروهای احتیاط را برای مقابله با گروه حماس فراخوانده اند.

سهرابی مقاومت مردم فلسطین را بی مثال دانست که ما را به یاد دوران دفاع مقدس و مقاومت جانانه ملت ایران می اندازد؛ اسرائیل می خواست کار فلسطین را تمام کند ولی از اراده الهی و نگاه مردمی غافل بود که برگ برنده ای برای فلسطین در برابر اسرائیل رقم زده است.

وی از تظاهرات 500 هزار نفر در انگلیس خبر داد و افزود: خاخام های مستقل یهودی پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند و خوب است شنونده های رادیو مقاومت به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

به گفته سهرابی تمام معادلات اقتصادی و تجاری صهیونیست ها توسط نیروهای یمنی بر هم ریخته؛ ولی متاسفانه برخی مقامات سیاسی در کشورها پشتوانه مالی و نظامی از اسرائیل داشته و دارند و همان طور که رهبری فرمودند اگر همت ندارند، لااقل نباید حمایت کنند.

دستیار ویژه امیرعبداللهیان در ادامه‌ برنامه مقاومت بدون مرز که از سایت ایران صدا قابل دریافت است، تصریح کرد: وضعیت مردم غزه انسان را به یاد کربلا می اندازد که حاضران در آن صحنه قرآن می خواندند و به خداوند تکیه داشتند.

سهرابی با بیان این که وعده الهی قطعا محقق می شود، گفت: ما به صراحت اعلام می کنیم این حرکت به فرماندهی بایدن صورت گرفت؛ درست به سان ماموریتی که ترامپ داشت و منجر به شهادت سردار سلیمانی شد و بنده تاکید کرده و می کنم شهادت سردار زاهدی –این قهرمانِ رچاغ خاموش مقاومت- به دستور بایدن صورت گرفت و همان طور که رهبری فرمودند جوابی سخت و دندان شکن خواهد داشت و تصور می کنم زمان آن طولانی نخواهد بود.

وی در پاسخ به محمدرضا اشراقی –کارشناس مجری برنامه- درباره راهکارهای پیش رو برای محاکمه سران امریکا و اسرائیل گفت: به محض وقوع این حادثه تلخ وزارت خارجه ستاد ویژه تشکیل داد و در شورای امنیت ملی تصمیمات لازم اتخاذ شد.سفیر ما گزارشی به سازمان ملل تقدیم کرد و اسناد و مدارک هم آماده است تا به عنوان یک سند در سازمان ثبت شود؛ همچنین با بیش از 70 امضا رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار آتش بس فوری شدیم و نیز امریکا از روی خجالت رای ممتنع به قطعنامه اخیر داد.

گفتنی است برنامه مقاومت بدون مرز با محوریت آینده جنگ غزه و با نگاهی به روز جهانی قدس، به تهیه کنندگی محمد جوادی نژاد و اجرای محمدرضا اشراقی، هر روز از ساعت ۱۹ تا۲۴ روی موج اف.ام ردیف 95.5 مگاهرتز روانه آنتن رادیو مقاومت می شود.

علاقه مندان می توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ با این برنامه در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها