تکمیل لیست بهارستانی‌ها در مازندران

لیست بهارستانی‌ها در مازندران با اعلام نتایج دور دوم انتخابات تکمیل شد و بر این اساس ۱۲ نماینده از ۹ حوزه انتخابیه راهی مجلس می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۵۶۰۵۰

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،پرونده مجلس دوازدهم در استان مازندران با انتخابات دو نماینده از حوزه انتخابیه قائمشهر بسته شد.
براین اسای رقابت انتخاباتی ۴ نامزد حضور در مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مرحله دوم با راهیابی عمران عباسی کالی و علی کشوری به مجلس شورای اسلامی پایان یافت.
لیست کامل نمایندگان دوازدهم مجلس شورای اسلامی در استان مازندران کامل شد و بر این اساس ۱۲ نماینده از ۹ حوزه انتخابیه راهی بهارستان می‌شوند.*حوزه انتخابیه ساری و میاندورود عالیه زمانی کیاسری و علی بابایی کارنامی*حوزه انتخابیه نکا، بهشهر، گلوگاهغلامرضا شریعتی*حوزه انتخابیه بابلحسن حسن‌نتاج و احمد فاطمی*حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنارعلی‌اصغر باقرزاده*حوزه انتخابیه آملرضا حاجی‌پور
*حوزه انتخابیه نور و محمودآبادعبدالوحید فیاضی*حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشتکامران پولادی*حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آبادسید شمس‌الدین حسینی* حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالیعمران عباسی و علی کشوری
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها