تشییع سومین شهید امنیت گلستان

پیکر شهید «مهدی مزرئی‌نوده»، سومین شهید امنیت گلستان در سال جاری امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت) با حضور مردم دارالمومنین گرگان تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.
پیکر شهید «مهدی مزرئی‌نوده»، سومین شهید امنیت گلستان در سال جاری امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت) با حضور مردم دارالمومنین گرگان تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۴۵۶۱۴۳
نویسنده شبیر دائمی

پیکر پاک شهید «مهدی مزرئی‌نوده»، سومین شهید امنیت گلستان در سال جاری امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت) با حضور مردم دارالمومنین گرگان، خانواده شهدا، ایثارگران و مسئولان استانی و شهرستانی از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله به سمت چهار راه شهدای گرگان تشییع شد.پیکر پاک شهید «مهدی مزرئی‌نوده» پس از تشییع بر روی دستان مردم شهیدپرور گرگان، برای خاکسپاری به روستای «نوده‌ملک» زادگاه این شهید منتقل شد.پیکر شهید پس از انتقال به روستای نوده ملک از جاده اصلی به سمت مسجد جامع و امامزاده عبدالله(ع) دهستان ملک تشییع و پس از اقامه نماز میت این شهید والامقام توسط آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان به خاک سپرده شد.
 

مراسم ختم سومین روز شهید فردا (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت) از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعدازظهر در مسجد جامع روستای نوده ملک برگزار می شود.

شهید «مهدی مزرئی‌نوده» از نیروهای پلیس استان هرمزگان در روز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبشهت) در درگیری با قاچاقچیان سوخت در شهرستان میناب استان هرمزگان به شهادت رسید.

این شهید والامقام متولد ۲۳ آبان ۱۳۷۹، مجرد و اهل روستای نوده‌ملک از توابع شهرستان گرگان بوده است.

شهید «مهدی مزرئی‌نوده» پس از شهیدان «محمدمهدی نجاتی‌نیا» و «جواد جهان‌بیکی» سومین شهید امنیت امسال استان گلستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها