درمانگاه چاقی را از رادیو سلامت بشنوید

رادیو سلامت در راستای توسعه سلامت مردم برنامه های متنوعی را هر روز روانه آنتن می کند و یکی از این برنامه ها، درمانگاه چاقی است که شنوندگان می توانند در قالب تماس با این برنامه مشاوره رایگان دریافت کنند.
کد خبر: ۱۴۵۶۴۱۵

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی رادیو سلامت، یحیی لک، تهیه کننده برنامه درمانگاه چاقی در این باره توضیح داد: یکی از معضلات جامعه امروز، افزایش وزن است که عوامل زیادی در آن دخالت دارد همچون کم تحرکی، ساعت ها پشت میز کار نشستن، ورزش نکردن، پرخوری، کم کاری تیروئید و ... 

این تهیه کننده ادامه داد: این برنامه سه کارشناس ثابت دارد که می توان به دکتر عبدالرضا نوروزی متخصص تغذیه و سجاد احمدی زاد متخصص فیزیولوژی ورزشی اشاره کرد. همچنین یک روانپزشک هم داریم که کارشناس این بخش متغیر است. 

این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت 13 و 10 دقیقه به مدت 50 دقیقه پخش می شود. مجری کارشناس برنامه هم زهرا حاجی زاده است. 

وی بیان کرد: برنامه درمانگاه چاقی با هدف ارائه مشاوره رایگان به مردم از سوی کارشناسان از رادیو سلامت پخش می‌شود. البته باید به این نکته اشاره کنم که در زمان پخش برنامه شنوندگانی که اضافه وزن دارند با برنامه تماس می گیرند و کارشناسان راهنمایی لازم را به آنها می کنند.

هر سه کارشناس از زوایای متفاوت به شنونده‌ای که به برنامه درمانگاه چاقی مراجعه کرده، مشاوره می‌دهد. مراجعه‌کنندگان به برنامه محدود به تهران نمی‌شود، بلکه از شهرستان‌ها شنونده زیاد داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها