معاون استاندار در جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان:

مثلث "همفکری_همراهی_همدلی" در شورای انرژی استان ایجاد شده است

گام اول تهیه طرح گستره ویژه «چهارباغ عباسی اصفهان»

سرپرست اداره کل طرح های توسعه شهری و منطقه ای شهرداری اصفهان گفت: امسال گام اول تهیه طرح گستره ویژه «چهارباغ عباسی اصفهان» با بررسی شرایط موجود پلاک های بدنه غربی و شرقی این محور فرهنگی - تاریخی برداشته می شود.
کد خبر: ۱۴۵۶۵۲۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ سعید صادقانی با بیان این که در بازنگری طرح تفصیلی شهر اصفهان، کاربری گستره ویژه برای بدنه غربی و شرقی محور فرهنگی تاریخی چهارباغ عباسی تعریف شده است تا کاربری ها از لحاظ کالبدی و بصری با این محور گردشگری همخوان شود، افزود: امسال و در فاز نخست، برداشت های میدانی از وضع موجود پلاک ها انجام می شود تا بتوانیم طرح گستره ویژه چهارباغ عباسی اصفهان را بر اساس تحلیل ها، تهیه کنیم.

وی ادامه داد: طرح گستره ویژه چهارباغ عباسی در راستای احیای محور فرهنگی تاریخی اصفهان است.

سرپرست اداره کل طرح های توسعه شهری و منطقه ای شهرداری اصفهان افزود: تهیه طرح گستره ویژه چهارباغ عباسی اصفهان یک کار بین بخشی است که همکاری شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل راه و شهرسازی استان... را می طلبد.

سرپرست اداره کل طرح های توسعه شهری و منطقه ای شهرداری اصفهان  در ادامه با بیان این که این اداره کل و زیر مجموعه آن در مناطق 15 گانه شهرداری، ارتباط مستقیمی با شهروندان دارند گفت: ملاک پاسخگویی به ارباب رجوع در این اداره کل و مناطق ، نقشه های طرح تفصیلی مصوب و همچنین دفترچه ضوابط و مقررات مصوب است.

صادقانی افزود: از برنامه های اجرایی امسال معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، غنی سازی نقشه های مصوب از جمله تعیین تکلیف بن بست ها است که این کار علاوه بر تسریع در پاسخگویی به شهروندان و جلوگیری از برداشت های سلیقه ای از نقشه ها و ضوابط از سوی شهروندان و کارشناسان، از خلاء های قانونی نیز پیشگیری می کند.

وی با بیان این که تهیه پروفیل طولی معابر شهر اصفهان و آماده سازی و غنی سازی نقشه های اراضی واقع در حریم شهر از دیگر برنامه های امسال معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان است گفت: در تعیین تکلیف پروفیل طولی معابر، شیب معبر در طول گذر محاسبه می می شود که پلاک ها در یک سطح ساخته شوند و هم به دفع آب های سطحی کمک می کند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها