معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

اقدامی ‌بی‌ سابقه‌ در ورزش خوزستان

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به همایش ها و جشنواره های دهه کرامت و روز دختر، گفت : در ۲۴ شهر استان خوزستان بیش از ۳۰ همایش پیاده روی خانوادگی و جشنواره‌ بازی‌های های بومی محلی و غذاهای سنتی برگزار شد که اقدامی بی‌سابقه است.
کد خبر: ۱۴۵۷۳۵۹

جام جم آنلاین - خوزستان، سکینه ناصری مقدم ظهر امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت) با اشاره به اجرای سراسری 10ها همایش پیاده‌روی و جشنواره های فرهنگی ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان خوزستان، اظهارکرد: طی 2 هفته گذشته به شکل بی سابقه ای جمعیت کثیری از مردم خوزستان در جشنواره های فرهنگی ورزشی به مناسبت‌ روز دختر و دهه کرامت که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در سراسر خوزستان‌ طرح ریزی شده بود، شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در برخی شهرستان ها برای 2 هفته متوالی جشنواره های پیاده روی خانوادگی و بازی های بومی محلی برگزار شد، عنوان کرد : در ۲۴ شهر استان خوزستان بیش از ۳۰ همایش پیاده روی خانوادگی و جشنواره‌ بازی های های بومی محلی و غذاهای سنتی برگزار شد.

 

معاون ورزش بانوان اداره کل ادامه داد: ایذه، بهبهان، رامهرمز، امیدیه، هویزه، شادگان، سوسنگرد، حمیدیه، میداوود، قله تل، ماهشهر،شهرک طالقانی، هندیجان، گتوند، صالح شهر ، شوشتر، شوش، اندیمشک، دزفول، دزپارت، خرمشهر، رامشیر، لالی و بندر امام خمینی (ره) شهرهایی بودند که طی 2 هفته گذشته به مناسبت دهه کرامت و روز دختر با حضور آحاد مردم همایش پیاده روی و جشنواره های فرهنگی ورزشی برگزار کردند.

 

وی بیان کرد: در ورزش خوزستان این تعداد همایش برای یک مناسبت بی سابقه است و نشان از ارزش گذاری جامعه ورزش و جوانان‌ استان خوزستان به قشر بانوان و توجه به ایام مبارک دهه کرامت و روز دختر دارد.

 

ناصری مقدم گفت: جدا از همایش های پیاده روی و جشنواره های بومی محلی و مناسبتی روز دختر و دهه کرامت، در حوزه جوانان شاهد برگزاری جشن های متعددی توسط سازمان های مردم نهاد جوانان زیر مجموعه‌ اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان بودیم.

 

وی افزود : تداوم‌ و استمرار این پویش‌های هماهنگ، جدا از ایجاد شور و نشاط و معرفی الگوهای درست به جایگاه بانوان منزلت می‌دهد.

 

مدیریت ورزش بانوان خوزستان در پایان با اشاره به تلاش و حمایت های صورت گرفته در خصوص اجرای این برنامه‌ها، عنوان کرد: از همت و تلاش تمام همکارانم در اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات های ورزشی که در این امر اهتمام ویژه‌ای داشتند و نیز از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ها که حامی و همراه این رویدادها بودند، کمال تشکر را دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها