98 درصد مردم ، اهل قانونند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه 98 درصد مردم مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند،اظهار داشت:راهبرد مهم پلیس جامعه محوری و مردم داری می باشد.
کد خبر: ۶۰۸۳۸۴
98 درصد مردم ، اهل قانونند
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس،مراسم اختتامیه دوره آموزش رانندگان تاکسی وِیژه سرویس مدارس با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و مسئولان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پارک آموزش ترافیک برگزار شد. 
وی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تمام حوزه های مأموریتی محوله جامعه محوری را راهبرد خود قرار داده است،تصریح کرد: بحث فرهنگ سازی و گسترش آن طلیعه این راهبرد می باشد.
این مسئول با بیان اینکه متناسب با افزایش وسایل حمل و نقل،از جمله خودرو و موتورسیکلت، اقدامات فرهنگی ساری و جاری نشده است،افزود:در سال جاری تاکنون 26 هزار راننده تحت آموزش قرار گرفته اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد:در دو سال گذشته که آموزش رانندگان سرویس های مدارس را در دستور کار خود قرار داده ایم، خوشبختانه تا کنون هیچ گونه مشکلی در این خصوص نداشته ایم.
سردار رحیمی از رانندگان تاکسی به عنوان سفیران فرهنگی حوزه حمل و نقل یاد کرد و اظهار داشت:ساماندهی سرویس های مدارس در سطح شهر تهران نقش بسزایی در کاهش حوادث رانندگی داشته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها