هشدار فرمانده پلیس

سبقت بگیرید، می میرید

فرمانده پلیس راه کشور توصیه کرد: به منظور کاهش حوادث رانندگی در جاده های کشور، رانندگان در ایام نوروز از انجام سبقت غیرمجاز در جاده های دو طرفه خودداری کنند.
کد خبر: ۶۵۵۷۴۷
سبقت بگیرید، می میرید

آمارها نشان می دهد در تعطیلات نوروزی بیش از 40 درصد حوادث رانندگی جاده های کشور ناشی از خستگی و خواب الودگی رانندگان اتفاق افتاده است.

محمدرضا مهماندار، افزود: بستن کمربند ایمنی و عدم سبقت غیرمجاز در جاده های دو طرفه، نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی در جاده های کشور خواهد داشت.

وی بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات رانندگی در ایام نوروز در جاده ها و شهرهای کشور تاکید کرد و گفت: رانندگی با شتاب و عجله همراه با خستگی سبب می شود، میزان تخلفات رانندگان در جاده های کشور بیشتر افزایش یابد.

فرمانده پلیس راه کشور به تمام رانندگان توصیه کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و کاهش حوادث رانندگی، در این ایام با هوشیاری کامل، بدون خستگی و خواب آلودگی در راههای کشور رانندگی کنند و به مسئولیت های همگانی خود در مقابل مردم احترام بگذارند.

مهماندار بر ضرورت همکاری مردم با ماموران پلیس راه در تعطیلات نوروزی تاکید کرد و گفت: نتیجه همکاری مردم و رانندگان در جاده های کشور کاهش تخلفات و حوادث رانندگی خواهد بود.

فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه اقشار مختلف مردم همواره با حوادث رانندگی در شهرها و جاده های کشور درگیر بوده اند،اظهار کرد: بانگاهی به گذشته نشان می دهد، تنها چیزی که می تواند حوادث را در جاده های کشور کاهش دهد، احساس مسئولیت رانندگان در مقابل خود و دیگران است.

وی تصریح کرد: باید واقعیت ها را بپذیریم که حوادث رانندگی در سطح کشور تنها برای افراد خاص نیست، بلکه با نادیده گرفتن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ممکن است این حوادث برای همه ما رخ دهد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها