در گفت‌وگوی «جام‌جم» با رضا کوچک‌زاده مطرح شد

رادیو گفت‌وگو؛ جریان‌ساز در انتخابات ۱۴۰۲

رادیو با کاروان‌های راهیان نور همسفر می شود

نوروز امسال شبکه‌های مختلف رادیویی به پوشش خبری، مستندسازی و انعکاس رسانه‌ای حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس می‌پردازند.
کد خبر: ۶۵۷۳۹۸
رادیو با کاروان‌های راهیان نور همسفر می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، نوروز 1393 نیز همچون سال های گذشته شبکه‌های مختلف رادیویی به پوشش خبری و انعکاس رسانه‌ای حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس می‌پردازند.

راهیان نور فرصتی است تا مردم با رشادتها و دلاورمردی های رزمندگان و شهدای سال های دفاع مقدس آشنا شوند و ارزش های اصیل انقلاب را درک کنند به همین منظور در ایام نوروز معاونت صدای رسانه ملی با اعزام گزارشگرانی به مناطق جنوب و غرب کشور از رویدادهای مهم اردوی راهیان نور گزارشی را تقدیم شنوندگان شبکه های رادیویی می کند.

بر این اساس، شبکه رادیویی ایران با برنامه های بهاردرخانه ما، همین لحظه بهار، درفواصل پخش؛ رادیو فرهنگ (سازنوروز، بامداد بهاری، درحوالی خورشید، هفت اقلیم)؛ رادیو تهران (دیدوبازدید، نوروزخانه)؛ رادیو جوان (نوبرونه، خانه ام همیشه بهاری است، بهاری دیگر، برنامه هایی از راهیان نور و تحویل سال)؛ رادیو قرآن (سلام قرآن، به نام خدا و عطر قرآن بوی یاس)؛ رادیو معارف (گلستانه)؛ رادیو ورزش (سرزمین عشق، قطعه ای از بهشت) گزارش هایی را از کاروان های راهیان نور پخش می کنند.

همچنین شبکه های رادیویی سلامت (هفت سین سلامت، سین مثل سلامت، ترنم بهار، فصل رویش، یه وقت برای زندگی)؛ گفت و گو (روی خط بهار، میهمان بهاران)؛ صدای آشنا (نسیم نوروزی، هفت چین، نوروزنامه، نوروز ایرانی)؛ اقتصاد (ترنم بهار، در فواصل پخش)؛ کتاب (سفر با کتاب)؛ ایرانصدا (گزارش های خبری)؛ فصلی (تلنگر، صبح زمستانی، زنگ تفریح، پنجره، صدای پای بهار، عیدانه) و رادیو دانش (پخش آنونس) نیز در برنامه های خود گوشه ای از شور و نشاط معنوی کاروان های راهیان نور را توصیف می کنند.

شبکه های رادیویی علاوه بر پخش گزارش کاروان راهیان نور در برنامه ها در فواصل پخش نیز گزارش هایی را از حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس تقدیم شنوندگان می کنند.

گزارشگران اعزامی معاونت صدای رسانه ملی در ایام نوروز همراه و همسفر با کاروان راهیان نور برای آشنایی مردم با بخشی از ایثارگری ها، رشادت ها و حماسه سازی های رزمندگان اسلام هرروز در بخش های مختلف و برای شبکه های رادیویی گزارش سفر را بیان می کنند.

شنوندگان رادیو می توانند برای اطلاع از زمان و روزهای پخش برنامه ها به کنداکتور پخش برنامه های راهیان نور بر روی سایت رادیو به آدرس (www.radio.ir) مراجعه کرده و ضمن آگاهی از زمان پخش برنامه ها از رویدادها و روایت ها ی راهیان نور بهره مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها