مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی عنوان کرد:

محل دائمی نمایشگاه‌ها اولویت ارشاد برای برگزاری نمایشگاه کتاب

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از برگزاری جلسه نهایی تصمیم‌گیری برای محل برگزاری نمایشگاه کتاب فردا چهارشنبه ۱۵ مرداد خبر داد و گفت:‌محل دائمی نمایشگاه‌ها اولویت اصلی ارشاد برای برگزاری نمایشگاه کتاب است.
کد خبر: ۷۰۲۵۱۱
محل دائمی نمایشگاه‌ها اولویت ارشاد برای برگزاری نمایشگاه کتاب

امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از برگزاری جلسه نهایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مسئولان محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و وزارت نفت خبر داد و گفت:‌ این جلسه صبح فردا چهارشنبه 15 مرداد ماه برگزار می‌‌شود. ما به شدت پیگیر انتخاب محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستیم،‌ اما هنوز ملاحظات ما به نتیجه قطعی نرسیده است.

وی افزود:‌ امیدوارم در جلسه فردا به نتیجه قطعی برسیم،‌ چرا که اولویت اصلی ما برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است، مصلی تهران نیز گزینه دوم است که در صورت به نتیجه نرسیدن گزینه اول به آن فکر می‌کنیم.

شهرام‌نیا گفت:‌ برخی موانع و مشکلات در مورد مکان برگزاری نمایشگاه وجود دارند که در رأس آن‌ها مشکل ترافیکی است که مهمترین عامل انتقال نمایشگاه کتاب تهران به مصلی نیز بود،‌ اما اکنون شرایط متفاوت‌تر شده است،‌ راهکارهای موقتی برای تسکین مشکلات ترافیکی داریم‌، که این راهکارها در حال بررسی با مجموعه شهرداری‌، نیروی انتظامی و... است.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی گفت:‌ همچنین چالش دیگری که با آن مواجه هستیم،‌ برگزاری نمایشگاه نفت در محل دائمی نمایشگاه‌ها از 16 اردیبهشت ماه است‌؛ در نتیجه ما باید نمایشگاه کتاب تهران را در تاریخی زودتر از هر سال برگزار کنیم. همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در مصلی موجب شده نمایشگاه نسبت به گذشته ابعاد وسیع‌تری به خود بگیرد و بزرگتر شود‌. باید تصمیم بگیریم که متراژ‌ها را تا چه اندازه می‌توان کاهش داد و ... که همه این‌ها به مکان برگزاری نمایشگاه مرتبط است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها