بارش برف و باران در نیمه شمالی کشور

هوای تهران 5 درجه سردتر می​شود

سازمان هواشناسی:

دمای هوا کاهش می یابد

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با نفوذ جریان های سرد شمالی، از روز دوشنبه (فردا) ضمن کاهش دما در نوار شمالی و سواحل دریای خزر، بتدریج در شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران و برف گاهی همراه با وزش باد قابل پیش بینی است.
کد خبر: ۷۷۸۰۷۵
دمای هوا کاهش می یابد

سازمان هواشناسی کشور تصریح کرده است که با نفوذ این سامانه از روز سه شنبه این هفته نیز در برخی مناطق غرب و دامنه های مرکزی زاگرس شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده در این مناطق خواهیم بود و در سواحل مرکزی و شرقی خزر، شمال شرق، نواحی مرکزی و شرق کشور ابرناکی و بارش باران ادامه خوهد داشت که این وضعیت بتدریج از اواخر وقت این روز جنوب شرق کشور را نیز فرا می گیرد.

این سامانه روز چهارشنبه هفته جاری در شمال شرق، شرق و جنوب شرق فعال بوده و سپس از کشور خارج می شود، ضمن اینکه روز دوشنبه شاهد وزش باد نسبتا شدید در دامنه های البرز مرکزی و شرقی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی نقاط شرق و جنوب شرقی کشور خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 13 درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود 22 درصد، سرعت وزش باد 7 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 5 تا 14 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا به 3 تا 12 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری بتدریج با افزایش ابر، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، اظهارداشت: کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز سه شنبه هفته جاری بین 3تا 10 درجه بالای صفر و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان پایتخت در این روز نیمه ابری همراه با وزش باد بتدریج با کاهش ابر خواهد بود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها