آموزش قرآن به کودکان در «باغ رویایی»

«باغ رویایی» بر آن است تا کودک ارتباط مؤثر و قوی با کتاب آسمانی برقرار کند .
کد خبر: ۸۰۸۶۰۸
آموزش قرآن به کودکان در «باغ رویایی»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن سیما، «باغ رؤیایی» عنوان ویژه برنامه ای است که در راستای طرح بزرگ قرآنی 1449 با محوریت حفظ سوره یس برای رده سنی کودکان در نظر گرفته شده و سعی بر آن دارد تا با ایجاد انگیزه ، کودک بتواند ارتباطی هرچه موثرتر و قوی تر با این کتاب آسمانی برقرار کند.


حضور فعال کودکان در طرح بزرگ قرآنی 1449 ، آموزش مهارت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ، اشاعه پیامهای قرآنی متناسب با سن مخاطب ، ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم ، توجه ویژه به دستورات قرآن در تحقق فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی و همچنین آشنایی با قصه های قرآنی ، زندگی پیامبران و امامان (علیهم السلام) از مهمترین اهداف این برنامه می باشد که در 90 قسمت 25 دقیقه ای به آن پرداخته می شود.

از ویژگی های باغ رویایی می توان به دکور و فضای استودیو این برنامه اشاره کرد که که با تداعی باغی زیبا و فانتزی با گلها و درختان رویایی و همچنین ترکیب رنگها و نور ، آن را از دکورهای مشابه متمایز می کند.

"باغ رویایی" به تهیه کنندگی پرویز امیری و طراحی مرضیه منصوری کاری از گروه آموزش شبکه قرآن سیماست که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 16 به روی آنتن این شبکه می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها