بازیابی یادداشت‌های حذف شده در iOS

یکی از امکاناتی که سیستم‌عامل آی‌او‌اس در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ابزار Notes برای ثبت یادداشت‌های موردنظر است.
کد خبر: ۸۳۱۱۱۴
بازیابی یادداشت‌های حذف شده در iOS

بسیاری از کاربران نیز یادداشت‌ها و متون موردنظر خود را از طریق این ابزار به ثبت می‌رسانند؛ اما گاهی ممکن است به‌دلیل خطای سهوی یکی از این یادداشت‌ها پاک شود و بخواهید آن را بازیابی کنید. تا به ‌حال این اتفاق برای شما نیز رخ داده است؟

در جدیدترین نسخه سیستم‌عامل آی‌او‌اس یعنی نسخه 9 قابلیتی برای بازیابی یادداشت‌های حذف شده طراحی شده که استفاده از آن به شرح زیر است:

1 ـ از فهرست برنامه‌ها روی Notes فشار دهید.

2 ـ در حالت پیش‌فرض با اجرای ابزار Notes بخش Folders در این برنامه برای شما به‌نمایش درخواهد آمد. چنانچه قبلا درحال ویرایش یا ایجاد یک یادداشت بوده‌اید و این بخش را مشاهده نمی‌کنید

یک‌ مرحله به عقب بازگردید تا این بخش برای شما نمایش داده شود. همچنین در صورتی‌که هیچ پوشه مجزایی را برای یادداشت‌های خود ثبت نکرده باشید فقط گزینه‌های Notes و Recently Deleted را مشاهده خواهید کرد.

3 ـ پس از حذف اتفاقی یادداشت‌های خود کافیست روی Recently Deleted در این بخش فشار دهید.

4 ـ در پنجره به‌نمایش درآمده همه یادداشت‌های حذف شده طی 30 روز اخیر به‌نمایش درخواهد آمد. (پس از 30 روز یادداشت‌ها به‌طور کامل از روی دستگاه شما حذف می‌شود) برای بازیابی هر یک از یادداشت‌های موردنظر ابتدا ‌باید در این بخش روی گزینه‌ Edit فشار دهید.

5 ـ در ادامه علامت چک‌مارک کنار هر یک از یاد‌داشت‌های موردنظر را فعال کرده و روی Move To فشار دهید.

6 ـ در نهایت یکی از پوشه‌های دلخواه را برای بازیابی یادداشت‌های موردنظر انتخاب کنید.

توجه: شما می‌توانید در مرحله چهار روی هر یک از یادداشت‌های موردنظر فشار دهید و در پنجره هشدار به‌نمایش درآمده گزینه Recover را انتخاب کنید تا یادداشت انتخاب شده بدون نیاز به انتخاب پوشه مقصد، به محل اولیه خود در فهرست یادداشت‌ها منتقل شود.

کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها