نقوی حسینی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

کنفرانس فلسطین زمینه ساز وحدت جهان اسلام برای آزادی قدس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت:برگزاری این کنفرانس زمینه ساز وحدت جهان اسلام در حمایت از مبارزات مردم فلسطین برای آزادی سرزمینشان از چنگال غاصبان صهیونیست است.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۵۶
کنفرانس فلسطین زمینه ساز وحدت جهان اسلام برای آزادی قدس

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه قدس و سرزمین فلسطین متعلق به جهان اسلام است، اظهار داشت: برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین یک بار دیگر بر آرمان جهان اسلام مبنی بر آزادی قدس شریف از اشغال صهیونیستها و افشای خیانت های پشت پرده به ملت فلسطین تاکید می کند.

وی افزود: فلسطین جزئی از سرزمین جهان اسلام است که طی یک توطئه خیانتکارانه مالکان اصلی آن آواره شدند و غاصبانی از گوشه و کنار وارد آن شدند و این شاید غمبارترین اتفاق تاریخ بشری باشد که ملتی را آواره کنند و مدعی هم بشوند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه مسلمانان از هر قوم و فرقه ای خواهان بازگشت سرزمین فلسطین به صاحبان اصلی آن و برچیده شدن بساط غاصبان است.

وی افزود: در چند دهه مبارزات آزادیبخش، از یک سو شاهد رشادتهای مردم فلسطین و از سوی دیگر شاهد خیانتهای برخی کشورهای عربی و اسلامی به آرمان فلسطینی ها بوده ایم.

نقوی حسینی یاد آور شد: در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مقام معظم رهبری توطئه های سالهای اخیر را افشا کردند که یکی از این توطئه های ناجوانمردانه خیانت به مردم فلسطین به نام عربیت است به طوری که برخی دولتهای عربی به نام اسلام و قومیت عرب دست در دست صهیونیستها گذاشته و به فلسطینی ها خیانت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها