روایت روز خوب پیروزی در رادیو ایران

حضور میدانی در میان مردم با تجهیز یک استودیوی رادیویی در خیابان انقلاب و بسیج دهها گزارشگر اختصاصی شبکه و استفاده از گزارشگران افتخاری در سراسر ایران بیانگر قطره ای از دریای حضور مردم خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۴۴
روایت روز خوب پیروزی در رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران مدیر گروه ایران و جامعه این شبکه رادیویی با اعلام این خبر گفت: «روز خوب پیروزی» انعکاس حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن در تهران و شهرستان هاست.

رضا بحیرایی ادامه داد: در روز بیست و دو بهمن با حضور گزارشگران رادیو ایران در تهران و شهرستان ها پوشش گسترده رادیویی از این حضور مردمی خواهیم داشت.

پخش مستقیم سخنان ریاست جمهوری از دیگر قسمت های این برنامه است. «روز خوب پیروزی» با تهیه کنندگی آرمان ستوده و گویندگی سعید توکلی از ساعت 9:00 صبح تا 11:30 پخش می شود.

ضمن اینکه از ساعت 16 به مدت یک ساعت ویژه برنامه «فجر حضور» با دو محور «استقلال کشور» و «بیان پیشرفت ها» و دعوت از دکتر مهدی حمزه پور استاد دانشگاه به بازتاب حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن خواهد پرداخت.

بررسی خبرگزاری ها ی خارجی و انعکاس جهانی این حضور،گزارش مردمی ،پخش تلفن ها و خواندن پیامک ها ی مردمی از جمله قسمتهای این برنامه است.

«فجر حضور» با تهیه کنندگی حسین نافذ عارفی و گویندگی محمد رضا درویش از آنتن رادیو ایران پخش
می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها