افزایش تعاملات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با شورای اسلامی شهر خرم آباد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: نگاه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر به فعالیت های فرهنگی و هنری یک ضرورت برای توسعه شهری است.
کد خبر: ۱۳۵۵۳۹۷
 به‌گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمد حسین فتایی با تاکید بر نقش ویژه شورای شهر در توسعه فرهنگ، گفت: تقویت فعالیت های فرهنگی هنری یکی از مهمترین موضوعاتی است که می بایست در راستای توسعه شهری، مد نظر اعضای شورا قرار گیرد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: توزیع کتاب و اقلام فرهنگی در مناطق حاشیه نشین می تواند ضمن کاهش آسیب های اجتماعی، زمینه ساز اجرای دیگر فعالیت های این چنینی ازجمله اجرای نمایش های خیابانی در این مناطق و مراکز پر تردد شهری باشد.
 
وی افزود: ایجاد گذر فرهنگ و هنر از دیگر موضوعاتی است که نیازمند افزایش تعاملات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری است تا از این طریق بتوان علاوه بر تجمیع کلیه فعالیت های تخصصی این حوزه در یک مکان، پایه های تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر و حمایت از تولید کنندگان کالاهای فرهنگی و هنری را نیز بنا نهاد.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در این دیدار ضمن تشکر از اعلام آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت تقویت تعاملات فرهنگی و هنری با شورا، گفت: ایجاد پژوهشگاه فرهنگ و هنر در ساختار شورا یکی از مهمترین اقدامات ما در جهت حمایت از فعالیت های این حوزه و افزایش آن در سطح شهر است.
 
مجتبی دریکوند افزود: تلاش می کنیم مقدمات اولیه ایجاد گذر فرهنگ و هنر در یکی از مناطق شهر را فراهم آوریم و در این مسیر نیاز است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را با ما داشته باشد.
 
فرزاد ویسانلو؛ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد نیز ضمن تاکید بر لزوم افزایش همکاری های دو جانبه، گفت: تلاشمی کنیم مقدمات ایجاد رشته های همچون پویا نمایی، عکاسی و هنر های چوبی را در دانشگاه فراهم آوریم و در این راستا نیازمند حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها