ژیمناستیک تهران در آستانه تحول

سال 1400 شروع مجدد ژیمناستیک در تهران بود و پیش از آن این رشته مادر در تهران به دلیل سیاست‌های مختلف به ورطه تعطیلی رفته‌بود. به دلیل فرسودگی بافت‌ها و خرابی تجهیزات، هیات ژیمناستیک تهران تعطیل شده بود.
کد خبر: ۱۳۵۷۶۶۵

اواخر سال 99 بود که به عنوان سرپرست هیات انتخاب شدم، نخستین اقدام نوسازی بود چرا که بافت و تجهیزات ژیمناستیک هیات تهران قابل استفاده نبود. خیلی زود تعمیرات را شروع کردیم آن هم در حالی که در آن برهه فقط سه میلیون تومان در حساب هیات بود.

برآورد حساب برای تعمیر بافت و تجهیزات تنها خانه ژیمناستیک تهران یک تا یک‌و‌نیم‌میلیاردتومان بود. من با کمک ارتباطاتی که داشتم و البته استفاده از سرمایه شخصی شروع به ترمیم خانه ژیمناستیک تهران در مجموعه حیدرنیا کردم.

امروز یک سال از آغاز تعمیرات بافت‌ها و تجهیزات تهران ‌گذرد و بنا بر گفته دبیر فدراسیون‌، هیات ژیمناستیک تهران توانایی رقابت با کل کشور را دارد.

به اعتقاد من چیزی که در 20 الی 30 سال اخیر ویران شده بود در کمتر از یک سال نوسازی شد. در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی دیگر خبری از تعمیرات نبود چرا که عملیات پیش از این تکمیل شده بود.

از سوی دیگر در کمتر از یک سال شش نفر از 12 نفر انتخابی برای تیم‌ملی از تهران بودند البته با تمام این تفاسیر ما انتظار همکاری و مساعدت خیلی بیشتری از اداره کل ورزش استان داشتیم.

گاهی اوقات روزانه 16 ساعت مشغول کار هستند اما متاسفانه هم اکنون یک سری از پیشکسوتان که ژیمناستیک تهران از قدیم دست آنها بوده و با مدیریت ناصحیح این رشته را در تهران به سمت ویرانی بردند حالا می‌خواهند وانمود کنند که من باعث ایجاد دودستگی در ژیمناستیک تهران شده‌ام. به هر حال تحولی که در ژیمناستیک تهران به وجود‌آمده در نتیجه خروج از انحصار است.

ناگفته نماند که اداره کل ورزش مبالغی را به عنوان کمک به ما اهدا کرد اما این مبالغ جوابگوی تحولات عظیم ژیمناستیک نبود زیرا برای تهیه جزئی‌ترین لوازم مصرفی ورزشکاران مجبور بودم به طور شخصی وام بگیرم.

به هر حال امیدوارم مسؤولان به کمک این ورزش مادر بیایند. هدف همه ما در هیات ژیمناستیک فقط ساختن است.

رضا شا کرمی - سرپرست هیات ژیمناستیک تهران / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها