مدیر اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان؛

۸۷ درصد دانش‌آموزان کرمانشاه ثبت سفارش کتاب درسی کرده‌اند

فرهاد فولادی، با اشاره به ثبت سفارش ۸۷ درصدی دانش‌آموزان استان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، اظهار کرد: دانش‌آموزانی که تاکنون برای تهیه کتاب درسی ثبت سفارش نکرده اند، باید هرچه سریعتر سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://www.irtextbook.ir/ به ثبت برسانند.
کد خبر: ۱۳۶۹۳۰۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  مدیر اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۸۷ درصد دانش آموزان استان ثبت سفارش کتاب درسی را انجام داده‌اند.

فولادی با بیان اینکه سفارش اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان در مرحله اول از ۲۸ فروردین شروع شده و تا ۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت، گفت: انتظار داریم میان پایه ها در مهلت مذکور اقدام به ثبت سفارش کتب درسی کنند.

مدیر اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه دانش‌آموزان از دو طریق گروهی و انفرادی می توانند برای تهیه کتب درسی ثبت سفارش داشته باشند، افزود: مدیران مدارس می توانند به صورت گروهی برای دانش آموزان ثبت سفارش کتب درسی داشته باشند، ضمن اینکه دانش آموزان هم می توانند به صورت انفرادی برای تهیه کتاب ثبت سفارش کنند.

 فولادی سپس با بیان اینکه احتمالا در سال تحصیلی جدید ۳۵۰ هزار دانش آموز در مدارس استان ثبت نام شوند، گفت: دانش آموزان استان به حدود سه میلیون جلد کتاب درسی احتیاج دارند.

وی با اشاره به آغاز توزیع کتب درسی در سطح شهرستان ها، نواحی و مناطق، گفت: از نیمه دوم شهریور ماه هم توزیع کتب درسی بین دانش‌آموزان استان در مدارس آغاز خواهد شد.

 وی با بیان اینکه کمبودی برای توزیع کتب درسی در استان نداریم، گفت: مهر ماه هیچ دانش‌آموزی در استان بی کتاب نمی‌ماند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها