اجرای سند تحول بنیادین در مسائل فرهنگی استان کارگشا است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ارتقای کیفی فعالیت‌های تربیتی، آموزشی، پژوهشی و مهارت آموزی در مدارس را از رویکردهای مهم در آموزش و پرورش دانست و گفت: در کنار بیانیه گام دوم انقلاب اجرای سند تحول بنیادین بسیار کارگشا است.
کد خبر: ۱۳۸۲۲۶۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از آموزش و پرورش همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در نشست صمیمی و هم اندیشی ائمه جمعه با مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تربیت را زیر بنای هر جامعه دانست و اظهار داشت: همه متولیان فرهنگی با همکاری و هماهنگی و استفاده از تمامی ظرفیت ها باید برای عملکرد مطلوب دستگاه تعلیم و تربیت تلاش کنند تا آموزش جامع تر و بهتری برای نسل آینده رقم بخورد.

وی با توصیه به اینکه کمیته های مشترک ائمه جمعه و مسئولان آموزش و پرورش در هر شهرستان و منطقه به صورت منظم برگزار شود از ائمه جمعه سراسر استان خواست هر طرح و برنامه تحولی که راجع به مسائل آموزش و پرورش دارند ارائه دهند تا در برنامه تحولی آموزش و پرورش استان گنجانده و مورد استفاده قرار گیرد.

آیت الله شعبانی موثقی خاطر نشان کرد: تشکیل منظم کمیته های مشترک و اتاق فکر ائمه جمعه و مسئولان آموزش و پرورش در هر شهرستان و منطقه، ایجاد نمایشگاه دائمی دفاع مقدس و استفاده دانش آموزان از اردوگاه های خاص تربیتی و هیجانی در آموزش و پرورش را بخشی از اقدامات مورد انتظار در آموزش و پرورش برشمرد.

وی افزود: مسائل آموزش و پرورش از دغدغه‌های ائمه جمعه استان است که به طور قطع با تلاش های دلسوزانه فرهنگیان و معلمان، امید می‌رود شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش آموزش و پرورش برای تربیت نسل‌های آینده باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها