با حضوررئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان معرفی شد

در مراسمی با حضور رییس سازمانتبلیغات اسلامی کشورر حجت الاسلام والمسلمین حقانیبه عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان معرفی شد.
در مراسمی با حضور رییس سازمانتبلیغات اسلامی کشورر حجت الاسلام والمسلمین حقانیبه عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۹۷۹۱۰

هرمزگان-جام جم انلاین-در مراسمی با حضور رییس سازمانتبلیغات اسلامی کشورر حجت الاسلام والمسلمین حقانیبه عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان معرفی شد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم گفت: روایت خوبی‌های مردم به خودِ مردم اساس کار سازمان تبلیغات است.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد چهره مردم را مخدوش کند، گفت:رهبری معزز مجموعه تعابیر آکد و موکد خود را در دیدار با مردم قم بیان کردند و از موضوعی تحت عنوان جنگ ترکیبی و پروپاگاندا پرده‌برداری کردند که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: جنگ ترکیبی و جنگ رسانه‌ای علاجی جز جهاد تبیین ندارد و ریشه‌ی جهاد تبیین نیز در کتاب الهی نهفته است و ما باید این مسئله را با نکاه به قرآن پیش ببریم.


حجت‌الاسلام والمسلمین قمی اعلام کرد: فهم واضح ما از کتاب الهی این است که حجاب حکم الهی است اما برای تبیین همین حقیقت باید از الزاماتی را رعایت کنیم و لازمه‌‌ی آن نیز بهره‌برداری از ابزارهای جنگ روایت‌ها است.


مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان، نیز در این مراسم گفت: آمده‌ایم که با تمام همت، کار را جدی بگیریم، فرهنگ را جدی بگیریم ،استان را جدی بگیریم و با توجه به همه افراد و همه‌ی اقشار منشا اثرات خیر در استان شویم.

 

احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به حماسه آفرینی مردم در ۲۲ بهمن گفت: ادامه حماسه‌های ملی باید منجر به شکل گیری تمدن اسلامی شود.


منصور آرامی رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این مراسم گفت: تبلیغ فرهنگ دینی وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.


نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی نیز  در این مراسم گفت: گردش مالی صنایع هرمزگان سالانه بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان است و این استان تولید ۶۰ درصد آلومینیوم کشور و ۷۰ درصد صادرات را برعهده دارد.

 

احمد مرادی افزود: با وجود این جایگاه، از پیوست فرهنگی در توسعه صنعتی و اقتصادی هرمزگان غافل شده ایم و با توجه به توسعه صنعتی، اقتصادی، در حوزه فرهنگی خوب عمل نشده است.


در این مراسم حجت الاسلام غلامحسین حقانی بعنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان معرفی و از زحمات حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل قبلی قدردانی شد.


همچنین در این مراسم از خانواده شهید خلیل تختی نژاد قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها