در سلسله همایش های خانواده و راه زندگی صورت گرفت؛

بهره مندی ۳ هزار مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از برنامه های آموزشی همایش خانواده و راه زندگی

طی دو ماه گذشته ۳ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی شرکت کردند.
کد خبر: ۱۴۱۷۳۷۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدرضا مومی اردستانی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: سلسله همایش های خانواده و راه زندگی به منظور آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور ۳ هزار مددجوی تحت حمایت در ۱۵ اداره کمیته امداد استان اصفهان برگزار شد.

محمدرضا مومی اردستانی، موضوع همایش ها را با محوریت سبک فرزندپروری و مهارت های ارتباطی خواند و ادامه داد: این همایش ها براساس نیازسنجی صورت گرفته با اولویت موضوعاتی مرتبط با پرورش کودکان و نوجوانان، اختلالات شایع روانی رفتاری، مهارت های ارتباطی و عاطفی و .... برگزار شد. 

وی با بیان اینکه سلسله همایش ها، برای زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای فرزند تحت حمایت در سطح ۱۵ اداره این نهاد اجرا شد، افزود: در این سلسله همایش ها که از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان تیرماه ادامه داشت، با هدف بهره مندی هرچه بیشتر مددجویان از نکات آموزشی و مشاوره ای، مسابقاتی از محتوای آموزشی برگزار و از منتخبین تجلیل به عمل آمد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اظهار امیدواری نسبت به تجدید برگزاری این قبیل دوره های آموزشی، گفت: با برنامه ریزی برای حضور مشاوران برجسته کشوری و استانی در این قبیل همایش ها می توانیم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بین مددجویان اقدامات موثری داشته باشیم.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها