بیش از ۶ هزار گذرنامه زیارتی درفرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد

یزد- رئیس پلیس اداره گذرنامه یزد گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار گذرنامه زیارتی صادر شده و روند صدور گذرنامه تا اطلاع ثانوی در ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه یزد ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۱۹۸۲۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سرهنگ سیدجواد موسوی با بیان اینکه برای صدور گذرنامه زیارتی به اصل مدارک شناسایی و همچنین برای آقایان زیر ۵۰ سال، اصل کارت پایان خدمت و برای بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال، مجوز ولی و همسر نیاز است، اظهار داشت: مدت اعتبار گذرنامه‌های زیارتی، ۵ ساله است و افراد فقط می‌توانند در ایام اربعین به کشور عراق سفر کنند.

وی در خصوص تمدید گذرنامه گفت: گذرنامه‌هایی که اعتبارشان بعد از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۱ است، تمدید می‌شود و سایر افراد باید برای صدور گذرنامه جدید و یا گذرنامه زیارتی اقدام کنند.

رئیس پلیس اداره گذرنامه استان یزد ادامه داد: مشمولان دارای معافیت قبل از مراجعه به فرودگاه به سامانه پلیس من مراجعه و در بخش نظام وظیفه برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام و ۴۸ ساعت بعد به فرودگاه مراجعه کنند.

موسوی تصریح کرد: شهروندان برای پیگیری روند صدور گذرنامه به فرودگاه شهید صدوقی یا مراکز گذرنامه مراجعه نکنند و درخواست‌های خود را از طریق سامانه ۱۹۳ با اعلام کد ملی و یا از طریق سامانه پلیس من پیگیر شوند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها