گامی بزرگ در فتح فلسطین

در مورد عملیات طوفان‌الاقصی، اسرائیل شکست بزرگی را متحمل شد و به مرز فروپاشی رسید و این باعث همراهی بزرگ استکبار از آمریکا و اروپا و حتی برخی از کشورها مانند استرالیا شد که بپاخاستند تا این‌که اسرائیل فرو نریزد.
کد خبر: ۱۴۲۶۶۳۸
نویسنده ناصر ابوشریف | نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران

این یک حمله غیرعادی و بی‌سابقه در تاریخ رژیم صهیونیستی بود که از همه جنبه‌ها و جوانب ناکام ماند و عواقب این عملیات و آثار آن در همه سطوح بود؛ بنابراین سخنان حییم لوینسون، نویسنده صهیونیست حقیقت دارد. اسرائیل با این ضربه اولیه شکست خورد و کاری که انجام می‌دهد صرفا قتل‌عام در پاسخ و تلاش برای از بین بردن این تصویر و این چهره شکسته شده است. اکنون آنچه اسرائیل انجام می‌دهد صرفا قتل‌عام‌هایی است که غرب از آن حمایت می‌کند.
این مساله نیز نشان‌دهنده فروپاشی تمام ارزش‌های اخلاقی و انسانی در برابر تمام جهانیان است. یک ملت از بین برده می‌شود و انواع جرایم ضد‌بشریت و ضد‌انسانیت صورت می‌گیرد که همه آنها ضبط، عکسبرداری و به‌طور زنده در سراسر جهان پخش می‌شود؛ سقوط تمام ارزش‌های اخلاقی، بی‌آبرویی برای دولت‌هایی است که دموکراسی را می‌ستایند و نشان‌دهنده یک دروغ آشکار و واضح است. رئیس‌جمهور آمریکا علنا دروغ می‌گوید و گاهی سرویس‌های اطلاعاتی و آژانس‌های کاخ سفید مجبور می‌شوند برخی از دروغ‌های او را دنبال کنند. نتانیاهو که به دروغگویی در داخل اسرائیل معروف است، به او صحنه‌هایی نشان داد و رئیس‌جمهور آمریکا اظهارات خود را براساس تبلیغات نتانیاهو بیان کرد که باعث شرمندگی کامل کاخ‌سفید برای تغییر روایت رئیس‌جمهور شد. ادعاهای رئیس‌جمهور البته تلاشی برای شیطانی جلوه دادن مقاومت است. ما ملتی اشغال شده هستیم، حامی اصلی ما باید آمریکا و کشورهای غربی باشند که حقوق بشر، حقوق انسان، حق تعیین سرنوشت و دیگر مفاهیم را می‌ستایند.
اگر رئیس‌جمهور آمریکا را در حال سخنرانی در مجمع ملل متحد ببینید، تصور می‌کنید او همان مسیح منتظر است و اگر اقدامات و اظهارات او را در مورد نوارغزه ببینید، می‌فهمید که او دجال است و عین دجال است. این اعمال آنها و این جنایات‌شان گواهی بر پلیدی فطرت آنهاست، بنابراین اکنون ما امیدوار هستیم و باید امید داشته باشیم که چهره این جنایتکاران بزرگ را افشا و روشن کنیم. اینها صرفا یک‌سری قاتل جنایتکار هستند، آنها هستند که چالش یهود را در فلسطین ایجاد کردند، آنها هستند که در وهله اول چالش یهود را در اروپا ایجاد کردند، آنها هستند که یهودیان را کشتند و قتل‌عام علیه یهودیان انجام دادند و ما را وارد این مشکل کردند و اکنون سعی می‌کنند آنچه کرده‌اند را به ما نسبت دهند.
​​​​​​​این یک شکست و بی‌آبرویی است برای این رژیم و شکست دیگر آنها در آشکار ساختن حقیقت خود و حقیقت دائمی غرب است. ملت باید بیدار شود، متاسفانه مشکل ملت ما رهبران مستبد و ظالم ما هستند. ملت باید بیدار شود و این کشتارها را ببیند و یکپارچه در مقابل این دروغ و این فریب و این جنایت صهیونیستی- آمریکایی بایستد. بعد از این عملیات مانند قبل نخواهد بود، حتی اگر رژیم صهیونیستی کل نوار غزه را نابود کند. این تصویر رژیم صهیونیستی مستکبر و مستبد به کلی در‌هم شکست و متلاشی شد و این مخالفت با آن به همه بخش‌های این رژیم رسید و به تمام جهان و در نهایت به ملت‌های ما رسید. بعد از این عملیات مانند قبل نخواهد بود. این در واقع گامی بزرگ در مسیر فتح فلسطین و ضربه زدن به این برتری صهیونیستی است، همان‌طور که خداوند متعال وعده داده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها