فرماندار کوهرنگ گفت:

اقلام زیستی و سوخت در مناطق سخت‌گذر شهرستان کوهرنگ توزیع شد

با توجه به فصل زمستان اقلام زیستی و سوخت مورد نیاز برای مردم مناطق سخت‌گذر شهرستان تامین و توزیع شد.
کد خبر: ۱۴۲۸۶۸۹

 به گزارش جام جم آنلاین ،شهباز اکبری روز چهارشنبه گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیسه آرد به مناطقی نظیر موگویی و لبد بازفت ارسال و بین خانوارها توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین سوخت توزیع شده در این مناطق از جمله نفت سفید نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و ۸۵ درصد کپسول‌های گاز مورد نیاز مردم به این مناطق ارسال شده است.

فرماندار کوهرنگ تصریح کرد: این اقلام زیستی و سوخت برای سه هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت مردم مناطق سخت‌گذر شهرستان تامین و توزیع شده است.

اکبری همچنین از ذخیره اقلام زیستی و مواد غذایی در انبارهای جمعیت هلال‌احمر این شهرستان خبر داد و گفت: این اقلام جوابگوی مواقع ضروری برای ۶ ماه از سال است.

وی با بیان اینکه تجهیزات راهداری و امدادی شهرستان برای فصل سرما سرویس و تعمیر شده است و چالشی در این خصوص وجود ندارد، اظهار داشت: این ماشین‌آلات شامل تجهیزات سنگین و نیمه‌سنگین در حوزه راهداری، هشت دستگاه امدادی و هشت دستگاه ماشین‌آلات اورژانس است.

فرماندار کوهرنگ یادآور شد: این در حالیست که تعدادی از این ماشین‌آلات فرسوده است و مقرر شده تا از سوی مدیریت بحران یک دستگاه بلدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه برف‌خور به شهرستان واگذار شود.

هر ساله با آغاز فصل سرما و بارش برف راه ارتباطی تعدادی از روستاهای کوهرنگ به مرکز این شهرستان قطع و نحوه خدمات‌رسانی به مردم این مناطق با سختی انجام می‌شود از همین رو پیش از بارش‌ها مواد غذایی و سوخت مورد نیاز این مناطق ارسال و توزیع می‌شود.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

سال گذشته ارتفاع برف در برخی از نقاط این شهرستان تا ۲ متر نیز گزارش شده بود و برف خساراتی به جاده‌ها و زیرساخت های مناطق مختلف کوهرنگ وارد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها