در سیل‌بردگی محور چمن بید - جنگل گلستان

اجرای ۴۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی ساخت دریواسیون

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: از زمان مسدود شدن محور چمن بید - جنگل گلستان براثر سیلاب، ۴۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی ساخت دریواسیون در سیل‌بردگی این محور توسط تیم راهداری استان اجرا شد.
کد خبر: ۱۴۳۱۴۸۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، محمد مشتری اظهار کرد: با توجه به سیلاب اخیر در محور چمن بید - جنگل گلستان تلاش ما این است که این محور هرچه زودتر بازسازی موقت و تردد برقرار شود.
وی به اجرای عملیات راکفیل به طول پنج هزار مترمکعب در بخش سیل‌بردگی این محور اشاره کرد و افزود: در مسیر راه، دو هزار مترمکعب از نخاله‌های باقی‌مانده از سیلاب پاکسازی همچنین زیر اساس در طول ۴۵۰ متر و به میزان ۵۰۰ مترمکعب در حال انجام است.
مشتری حریم‌زنی و پروفیله کردن مسیر به طول سه هزار و ۵۰۰ متر را از جمله دیگر عملیات انجام‌شده در این محور بیان و اظهار کرد: در این بازه زمانی ۵۰۰ مترمکعب پیکورزنی، کندن صخره‌ها و دیوار ساحلی واژگون‌شده توسط سیل در بستر رودخانه و اصلاح مسیل رودخانه انجام شد.
وی ادامه داد: ۳۵ دستگاه ماشین‌های سبک و سنگین مانند کامیون، لودر و بولدورز عملیات یادشده را انجام می‌دهند.
به گفته مشتری، هدایت سیلاب از بستر راه اصلی به بستر رودخانه به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و مرمت و بهسازی محور شریانی توسط ۵۰ راهدار و به‌کارگیری پنج دستگاه بولدوزر، چهار دستگاه بیل مکانیکی، ۱۵ دستگاه کامیون کمپرسی، سه دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر، هشت دستگاه کمرشکن و دو دستگاه غلتک انجام شد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها