مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام خبر داد:

اجرای بیش از هزار طرح دامپروری در ایلام با مشارکت کمیته امداد و ستاد اجرایی امام(ره)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: یک هزار ۲۵۰ طرح دامپروری با همکاری کمیته امداد در سطح استان اجرا شده است.
کد خبر: ۱۴۳۷۵۸۷

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ محمد زارع در جلسه پیگیری تفاهم‌نامه بین ستاد و کمیته امداد در زمینه اجرای طرح‌های دامپروری استان، اظهار کرد: یک هزار و ۲۵۰ طرح دامپروری توسط کمیته امداد با حمایت هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی برای استان سهمیه اختصاص پیدا کرده است که اجرای صحیح این طرح‌ها موجب جهش شغلی و تولید بهینه در استان خواهد شد.

وی افزود: حضور و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه محرومیت زدایی و توسعه استان می‌تواند نقش آفرین باشد.

زارع یادآور شد: هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی با همکاری راهبران شغلی کمیته امداد در حوزه اعطای تسهیلات دامپروری در استان فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و رسالت کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همسو است، ادامه داد: مشارکت این ۲ نهاد به خوبی می‌تواند هم‌افزایی و نتیجه‌بخش بودن اقدامات را به عرصه ظهور و عمل برساند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام تصریح کرد: هدف اصلی اجرای این طرح کمک به حوزه روستایی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

وی به پیگیری برای حضور و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام اشاره کرد و افزود: این ستاد از همه ظرفیت‌ها برای محرومیت‌زدایی در استان استفاده خواهد کرد.

زارع اضافه کرد: در اجرای طرح‌های دامپروری مشترک بین کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تسهیلات قرض الحسنه برای خرید دام به متقاضیان واگذار می‌شود و از مهمترین حسن‌های اجرای این طرح، حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از دامدار بعد از دریافت تسهیلات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها