بیانیه راهپیمایی یمنی‌ها در حمایت از غزه

راهپیمایی گسترده‌ای با عنوان «تا پیروزی همراه شما هستیم و آمریکا نمی‌تواند ما را متوقف کند»، در استان صعده در شمال یمن برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۲۰۱

به گزارش جام جم آنلاین، راهپیمایی گسترده‌ای با عنوان «تا پیروزی همراه شما هستیم و آمریکا نمی‌تواند ما را متوقف کند»، در استان صعده در شمال یمن برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیرو‌های مسلح یمن در حمایت از غزه، مقاومت فلسطین و محور مقاومت تمجید به عمل آوردند.

در این بیانیه همچنین راهپیمایی کنندگان ضمن استقبال از مواضع کشور‌هایی که با ورود به ائتلاف آمریکایی برای حمایت از کشتی‌های اسرائیلی مخالفت کرده‌اند، به شدت برقراری پل کمک رسانی به دشمن صهیونیست را مورد نکوهش قرار دادند.

راهپیمایی کنندگان به شدت سکوت رژیم‌های عربی در قبال ملت فلسطین را محکوم کردند و موضع آمریکا در دادن فرصت بیشتر به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب کشتار بیشتر در غزه را نکوهش کردند.

همچنین راهپیمایی کنندگان اعلام کردند: از کشور‌های عربی و اسلامی و ملت‌های دنیا می‌خواهیم که به فشار خود و ابراز خشم در قبال کشتار رژیم صهیونیستی در غزه ادامه دهند.

راهپیمایی کنندگان در صعده همچنین از کشور‌های عربی و اسلامی و آزادگان دنیا خواستند که سلاح تحریم اقتصادی کالا‌های آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آن‌ها را فعال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها