یک کشته و ۳ زخمی در صفوف ارتش اشغالگر در غزه

ارتش اشغالگر به کشته شدن یک سرباز و زخمی شدن سه تن دیگر که جراحات آن‌ها «وخیم» توصیف شده در جریان نبرد‌های جاری با مقاومت فلسطین در نوار غزه اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۴۴۱۵۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس بند «مجاز انتشار»، ارتش رژیم صهیونیستی جزئیات مربوط به سرباز «گروهبان اوری جربی، نیروی گشت گفعاتی» را که پس از مجروح شدن طی دو روز پیش در نبرد جنوب غزه روز پنجشنبه به هلاکت رسید، اعلام کرد.

همچنین یک نیروی ذخیره گردان ۶۶۴۶ تشکیلات شوعلی هامروم (۶۴۶) و یک نیروی ذخیره گردان ۷۸۱۰ تیپ یفتاح (۱۱) در دو نبرد مختلف در مرکز نوار غزه مجروح شدند. در عین حال یک نیروی ذخیره در گردان ۸۷ تیپ هاماحتس (۱۴) در نبردی در شمال نوار غزه به شدت مجروح شد.

ارتش اشغالگر در نبرد‌های جاری با رزمندگان مقاومت در نوار غزه متحمل خسارات سنگین (انسانی و نظامی) می‌شود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اشغالگران به همه خسارات خود اعتراف نمی‌کنند تا بر روحیه شهرک نشینان و سربازان خود تأثیری نگذارند.

ارتش رژیم صهیونیستی دو روز پیش نیز به کشته شدن یک افسر و یک سرباز در صفوف نیرو‌های در حال نفوذ به نوار غزه و مجروح شدن شدید دو سرباز در درگیری‌های زمینی با مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه اذعان کرد.

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، با اعلام تلفات جدید، تعداد کشته شدگان اعلام شده ارتش اشغالگر از ۷ اکتبر گذشته به ۵۲۷ نفر رسید که ۱۹۴ سرباز از زمان آغاز نبرد‌های زمینی در نوار غزه کشته شده‌اند.

این ارقام باعث ایجاد نگرانی در میان سربازان ذخیره اشغالگر شده، به طوریکه رادیو رسمی اشغالگران روز چهارشنبه تاکید کرد که تعدادی از سربازان نیروی ذخیره در ارتش اشغالگر از شرکت در جنگ در داخل نوار غزه خودداری کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها