برای نخستین بار در صنعت نفت صورت گرفت؛

بازسازی شیر مك ولد در شركت نفت وگاز آغاجاری

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در حاشیه سومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی از تعمیر و بازسازی شیر مک ولد آمریکایی برای نخستین بار صنعت نفت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۶۰۴۷

جام جم آنلاین _ خوزستان، جواد تقی زاده اظهار کرد: بعد از گذشت ۵۰ سال از نصب شیرهای موک ولد در تاسیسات عملیاتی برای نخستین بار توسط مهندسان شرکت آغاجاری بصورت کامل تعمیر و بازسازی شد.

 

وی افزود: با توجه به پیچیدگی فنی و تکنولوژی خاصی که در ساخت این ولوها بکار رفته تا کنون هیچ کارگاهی موفق به دمونتاژ، تعمیر و بازسازی آنها نشده بود که با توان متخصصان شرکت آغاجاری و انجام کار مطالعاتی و پژوهشی دقیق موفق به انجام آن شدند.

 

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری با بیان این‌که برای دمونتاژ، تعمیر و بازسازی این شیرها بیش از ۱۷ ابزار تخصصی توسط مهندسان شرکت طراحی و ساخته شده است، افزود: پس از انجام تست های عملیاتی توسط بازرسی فنی و خوردگی فلزات مجددا در چرخه عملیاتی قرار گرفتند.تقی زاده گفت: علاوه بر دستیابی به دانش ساخت، با تجربه حاصل شده تمامی این شیرهای گازی بدون تعویض و جایگزینی با صرفه اقتصادی بالا قابل تعمیر و بازسازی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها