مدیرعامل ستاد دیه کشور:

خانم‌ها دسته چک نگیرند

مدیر کل زندان‌ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت:

۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های سیستان و بلوچستان

در حال حاضر ۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان در انتظار بازگشت به آغوش خانواده هایشان هستند.
کد خبر: ۱۴۵۷۱۷۳

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل زندان‌ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت: زمینه آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد با تامین مبلغ چهار میلیارد ریال فراهم و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.
 خسروی افزود: رقم بدهی این زندانیان ۱۰ میلیارد ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، گذشت رضایت‌مندانه شاکیان و از منابع ستاد مردمی دیه شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع‌دوست و تسهیلات بانکی مبلغ فوق به‌حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این مددجویان و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت مددجویان جرائم غیرعمد آزاد شده در سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد دو مددجو مربوط به محکومان مالی و یک نفر محکوم به پرداخت مهریه، بودند.
خسروی افزود: در حال حاضر ۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که از این تعداد محکومان غیرعمد ۲۸ نفر مهریه و نفقه، ۲۴ نفر بدهی مالی غیرعمد و دو مددجو نیز به علت تصادفات رانندگی را شامل می‌شوند.
وی افزود: شماره حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها