معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خبر داد:

انتخاب ۵ طرح برتر از سوی شهرداری اصفهان در هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی

رئیس بهره برداری شرکت پتروپالایش میرداماد صفه خبرداد:

رکورد بارگیری و فروش حلال های نفتی شکسته شد

امین عجمی فرگفت: فعال شدن بازوهای بارگیری شرکت میرداماد صفه در حوزه بهره برداری موجب تولید، فروش و صادرات حلال های نفتی رشد قابل توجهی نسبت به بازده زمانی کوتاه مدت و بلند مدت گذشته داشته است.
کد خبر: ۱۴۵۷۲۷۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ وی ادامه داد:پتروپالایش میرداماد صفه در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موفق به شکستن رکورد بیشترین بارگیری حلال ۵۰۳ به تعداد ۴۲ تانکر که هر تانکر به طور متوسط بالغ بر ۲۳ هزار لیتر گنجایش دارد ، شده و همچنین افتخار رکورد بارگیری ۹۶ تانکر انواع حلال های ویژه را در یک روز از آن خود نموده است.

رئیس بهره برداری شرکت پتروپالایش میرداماد صفه  ادامه داد:این افتخارات مرهون تلاشهای بی دریغ و شبانه روزی کارکنان شریف و خدوم واحدهای ستادی و عملیاتی به خصوص  واحدهای بهره برداری، مخازن، باسکول و فروش شرکت همچنین همیاری و همکاری مدیریت حراست هلدینگ پتروپالایش اصفهان بوده است که از این جایگاه از این عزیزان قدردانی بعمل می آید.

لازم به توضیح است پس از تاسیس شرکت پتروپالایش میررداماد صفه، بازوهای بارگیری حلالها نیز به این شرکت واگذار گردید. لذا پس از استخدام تعداد ۱۵ نفر به عنوان کارمند بارگیری و تخلیه مواد نفتی، همچنین پشت سر گذاشتن آموزش های تخصصی و ایمنی ، این نفرات بصورت نوبت کار وظیفه بارگیری حلالها را بر عهده گرفتند. این اتفاق در نهایت موجب به بار نشستن این رکورد و ایجاد برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت پتروپالایش میرداماد صفه گردید.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها