رئیس کمیسیون توسعه صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان:

حضور نمایندگان کشورهای آسیایی به برند تجاری اصفهان کمک می‌کند

عضو هیئت نمایندگان و رئیس کمیسیون توسعه صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان پیرامون اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)؛ گفت: در آسیا کمتر مجمعی را می‌توان یافت که تعداد زیادی از کشورهای آسیایی عضو آن باشند دراین‌رابطه ACD نقش ارزنده‌ای در گفتگوی بین کشورها به عهده گرفته است.
کد خبر: ۱۴۵۷۲۷۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ فرشته امینی عنوان کرد: هر نشست و برخاستی با هر هدفی برگزار شود هنگامی که بخش خصوصی به آن اضافه شود قطعاً می‌تواند نقش تجاری و اقتصادی بیشتری از خود به نمایش بگذارد.
امینی ادامه داد: فرصت‌های تجاری سرمایه‌گذاری و اقتصادی کشور از دو ماه گذشته طی فراخوان‌های مختلف از سراسر کشور جمع‌آوری‌شده و طرح‌های توجیهی آنها آماده شده و با جزئیات کامل در پنل تخصصی به کشورهای عضو معرفی شد.
او تأکید کرد: اعتقاد داریم هر رفت‌وآمدی به هر دلیلی وقتی که کشورهای آسیایی یا مهمانان خارجی امکانات و فضاهای ایران را شاهد باشند به‌شدت بر برند تجاری ایران و اصفهان اثر دارد و پس از آن می‌تواند اتفاقات تجاری مطلوبی را رقم بزند.
امینی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان اصفهان از دو ماه پیش از اجلاس انسجام خوبی در برنامه‌ریزی برای این رویداد داشت و ارکان استان همچون استانداری و وزارت امور خارجه همکاری مطلوبی داشتند و همین موضوع سبب شد به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها