پرونده قاضی ِ قلابی روی میز قاضی

انتشار تصویر قاضی قلابی برای شناسایی مالباختگان

فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می کرد با هوشیاری کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان شناسایی و دستگیر شد .
فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می کرد با هوشیاری کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان شناسایی و دستگیر شد .
کد خبر: ۱۴۵۷۳۸۳
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  این متهم  با معرفی خود به عناوینی مانند قاضی، بازرس قوه قضائیه، مدعی نفوذ در دستگاه قضایی ، و در مواردی کارشناس حفاظت و اطلاعات ، به مردم وعده می داد در ازای دریافت پول می تواند جریان پرونده در محاکم را به نفع آنان تغییر دهد.
حیدر آسیابی افزود:  کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در کنترل تردد مراجعان به حوزه های قضایی استان، به رفت و آمدهای زیاد این فرد که دارای سوابق کلاهبرداری است، مشکوک شدند.
وی گفت: بررسی ها نشان داد این فرد بدون این که پرونده ای در محاکم داشته باشد در راهروی دادگاه ها پرسه می زند و با شناسایی طعمه های خود ،در فرصت مناسب با آنان ارتباط می گرفت و از آنان کلاهبرداری می کرد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد هم اکنون بازداشت است و پرونده در حال رسیدگی است .
دادستان مرکز استان گلستان هم گفت:  از آنجا که تحقیقات اولیه نشان می دهد اشخاص زیادی قربانی این فرد شده اند، در راستای بند ب ماده 96 قانون آیین دادرسی کیفری، تصویر این فرد برای شناسایی در رسانه ها منتشر گردید.
محمود اسپانلو گفت: کسانی که از این فرد شکایت دارند می توانند به شعبه نهم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان واقع در ابتدای جاده گرگان به آق قلا  مراجعه کنند.
وی گفت: افراد می توانند در صورت مواجهه با چنین افرادی با شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و به صورت ناشناس گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها