بازی خطرناک دولت

معاون نظارت رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون انتخابات تا کنون توسط وزارت کشور اجرایی نشده است گفت: دولت بازی خطرناکی را انجام می دهد و این رفتار زمینه ساز ایجاد فتنه قبل از برگزاری انتخابات است.
کد خبر: ۵۵۶۹۷۸
بازی خطرناک دولت

حسین مظفر در گفتگو با مهر اظهار داشت: متاسفانه قانون انتخابات توسط وزارت کشور تا کنون اجرا نشده است و در این خصوص خبرهای خوبی به ما نرسیده و در اجرای قانون تعلل ورزیده شده است.

نماینده مردم تهران با بیان این که اگر این وضع بخواهد به این صورت ادامه پیدا کند انتخابات که عرصه تجلی و شکوه کشور ماست خدشه دار خواهد شد گفت: به نظر می رسد هر گونه تعلل و تاخیر بیشتر کمک به فتنه گرانی است که می خواهند در کشور تشنج ایجاد کرده و اثرات مثبت انتخابات را خنثی کنند.

 اوباما:برای سرنگونی بشار اسد تلاش می کنیم

رئیس جمهور آمریکا در دیدار با  با حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر تصریح کرد: کشورش در تلاش برای سرنگونی بشار اسد با قطر و دیگر کشورها همکاری نزدیک دارد.

وی در این دیدار درباره مسئله سوریه گفت:«من درباره اوضاع سوریه با امیر قطر گفتگو کردم. ما در تلاش خود برای پایان دادن به کشتارها در سوریه و برکناری بشار اسد که به مردم خودش نیز رحم نمی کند و تقویت مخالفانی که بتوانند سوریه دموکراتیک بسازند ، با قطر و دیگر کشورها همکاری نزدیک داشته ایم.

ما در ماههای آتی برای حمایت بیشتر از مخالفان سوری تلاش خواهیم کرد و استراتژی های خود را برای رسیدن به یک راه حل مسالمت آمیز تر برای بحران سوریه هماهنگ می کنیم.ما همچنین فرصت داشتیم درباره مصر صحبت کنیم. هر دو کشور(قطر و آمریکا) خواستار به ثمر رسیدن دموکراسی در مصر هستند.

وزارتخانه‌ها تبدیل به «ستاد انتخاباتی» شده اند

وزیر سابق احمدی‌نژاد گفت: دستگاه‌‎های اجرایی باید تا آخرین لحظه کار خودشان را انجام دهند؛ اما ما می‌بنیم که بخشی از دستگاه‌های دولتی تبدیل به ستاد انتخاباتی شده و ما باید تابلوی وزارتخانه را برداشته و بگوییم «وزراتخانه سابق و ستاد انتخاباتی امروز».

محمود فرشیدی در مورد رابطه مشایی با رئیس جمهور گفت:در دو سال اولی که در  دولت نهم وزیر بودم، آقای مشایی هنوز بروز و نمو چشمگیری را در جلسات هیئت دولت نداشت و کم کم گام‌هایی برداشته شد. کمیسیون خاص فرهنگی تشکیل شد و عنوان رئیس آن کمیسیون را پیدا کردند و برای ما تعجب‌آور بود که این عنوان را وزرای مسئول باید داشته باشند و چرا ایشان هستند، اما هنوز بروز و ظهور دیده نشد.

وی افزود: جملاتی البته در توصیف ایشان از سوی آقای احمدی‌نژاد مطرح می‌شد که آنها برای ما تعجب آور بود. مثلا در همایش تخصصی جایگاه پیامبر اعظم در کتاب‌های کشورهای اسلامی که برگزار کردیم، آقای احمدی نژاد با یک تکریمی از آقای مشایی نام برد و از ما خواست تا ایشان را دعوت کنیم تا برای ما بگوید که پیامبر چه شخصیتی داشته است.با توجه به اینکه تحصیلات ایشان حوزوی نبود، این رفتار آقای احمدی نژاد عجیب بود.

 آمریکا ، انگلیس و تکرار اشتباه عراق

روزنامه دیلی تلگراف انگلیس در مقاله‌ای خطاب به واشنگتن و لندن نوشت که این دو کشور در آستانه تکرار اشتباه قبلی خود درباره عراق، در برابر ایران هستند.

 این روزنامه نوشت: قدرت‌های غربی همان دروغ هایی را که قبلا درباره عراق مطرح می کردند؛ اکنون درباره ایران می گویند. غرب تلاش می کند تا بتواند تصویری از ایران به عنوان یک «نیروی دشمن» که به دنبال دست یابی به سلاح هسته ای و نابودی اسرائیل است ارائه کند.

دیلی تلگراف افزود: ایران توافقنامه منع گسترش سلاح های هسته ای را امضا کرده است و به همین دلیل این کشور در واقعیت نمی تواند به تولید سلاح های هسته ای بپردازد.

براساس این توافقنامه، تمامی تاسیسات غنی سازی ایران تحت نظارت سازمان ملل متحد هستند. آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرده است که هیچ یک از مواد هسته ای از این تاسیسات به مصارف احتمالی نظامی نرسیده بود. ادامه سیاست های تناقض آلود آمریکا و بریتانیا در نهایت به سود این کشور نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
درمان جنگ سوریه ایجاد ارتش ازاد برای آزاد سازی قطر با تشكیل ارتش رهائی از دست خلیفه صهیون زاده تا این جرثومه فساد راسرجایش بنشانندو این حمام خون كه در سوریه براه انداخته پایان پذیرد

نیازمندی ها