دمای هوا ایران کاهش می یابد

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: تحلیل آخرین اطلاعات این سازمان حاکی از این است که با نفوذ توده هوای سرد از امروز شنبه دمای هوا در سواحل شمالی و شمال شرق ایران بین پنج تا 10 درجه کاهش می یابد.
کد خبر: ۶۵۳۴۴۶
دمای هوا ایران کاهش می یابد

احد وظیفه با بیان این که همزمان با کاهش دما در سواحل شمالی و شمالشرق کشور، دریای خزر نیز مواج خواهد بود، افزود: بارش هایی که در برخی از این مناطق در شمال و شمال شرقی از روز گذشته آغاز شده روز جاری نیز ادامه می یابد و به تدریج بارش باران به شرق دریای خزر، استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده خواهد شد.

وی اظهار کرد: طی 48 ساعت آینده و در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق در استانهای جنوب شرقی کشور خواهیم بود و اوج بارش ها نیز از روز جاری در استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

وظیفه در خصوص هوای تهران نیز گفت: بیشینه و کمینه هوای تهران در روزهای 17 اسفند ماه جاری بین 10 تا 20 درجه بالای صفر خواهد بود و طی روز جاری آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

وی گفت: بیشینه و کمینه هوای تهران فردا یکشنبه بین 10 تا 20 درجه بالای صفر پیش بینی می شود و آسمان پایتخت نیز کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور افزود: هم اکنون هوای تهران 16 درجه بالای صفر است، رطوبت هوا حدود 29 درصد و سرعت وزش باد 11 کیلومتر در ساعت بر آورد می شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها