زمینه های توقیف مطبوعات در ایران بررسی می شود

انجمن علمی دانشجویی روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبائی، نشستی را با عنوان بررسی «زمینه های توقیف مطبوعات در ایران و تبعات آن» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۷۹۶۰۸۳
زمینه های توقیف مطبوعات در ایران بررسی می شود

نشست بررسی «زمینه های توقیف مطبوعات در ایران و تبعات آن» روز سه شنبه، 22 اردیبهشت ماه با حضور کارشناسان و فعالان در عرصه رسانه برگزار می شود.

کارشناسان در دو نشست تخصصی به بررسی زمینه های توقیف و تبعات توقیف مطبوعات می‌پردازند.

در پنل اول "زمینه های توقیف مطبوعات " با حضور باقر انصاری، استاد حقوق رسانه و حقوق ارتباطات، قدرت الله رحمانی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبائی و کامبیز نوروزی حقوقدان و عضو سابق هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، بررسی می شود.

" تبعات توقیف" محور پنل دوم است که در آن علی اکبر قاضی زاده، روزنامه نگار و مدرس ارتباطات، مهدی فضائلی، مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس و مدیر عامل کنونی موسسه سروش، مجید رضائیان، سردبیر سابق روزنامه ایران و عضو هیئت علمی دانشکده خبر دانشگاه آزاد به ارائه دیدگاه‌های خود می پردازند.

این نشست در سالن شهید مطهری دانشکده علوم ارتباطات و علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به آدرس خیابان شریعتی، سه راه ضرابخانه، خیابان شهید داوود گل نبی، بعد از بیمارستان نگاه از ساعت 14 تا 17 برگزار می شود و حضور برای علاقه مندان بلامانع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها