امروزه خریدهای آنلاین از فروشگاه های اینترتی به یک امر رایج در تمامی صنوف تبدیل شده است. تمامی اقشار جامعه این نکته را دریافته اند که خریدهای اینترنتی دارای نکات مثبت بسیاری می باشد. در این بین مواد شیمیایی نیز این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از مصرف کنندگان این مواد، رو به خرید اینترنتی آورده اند. لذا در این مقاله به نکات مهمی که بایستی در هنگام خرید مواد شیمیایی از فروشگاه های آنلاین، به آنها توجه داشت، پرداخته شده است.
امروزه خریدهای آنلاین از فروشگاه های اینترتی به یک امر رایج در تمامی صنوف تبدیل شده است. تمامی اقشار جامعه این نکته را دریافته اند که خریدهای اینترنتی دارای نکات مثبت بسیاری می باشد. در این بین مواد شیمیایی نیز این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از مصرف کنندگان این مواد، رو به خرید اینترنتی آورده اند. لذا در این مقاله به نکات مهمی که بایستی در هنگام خرید مواد شیمیایی از فروشگاه های آنلاین، به آنها توجه داشت، پرداخته شده است.
کد خبر: ۱۴۵۴۴۹۸

گرید مناسب خود را انتخاب کنید!

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید آنلاین مواد شیمیایی، بایستی به آن توجه نمود، انتخاب گرید یا درجه خلوص مناسب می باشد. همانطور که می دانید، یکی از عامل های اصلی تعیین قیمت مواد شیمیایی، همین درجه خلوص یا گرید آنها می باشد. هرچه درجه خلوص بالاتر رود، قیمت نهایی ماده شیمیایی نیز بیشتر می شود. لذا انتخاب گرید مناسب، در قیمت نهایی محصولات نیز حائز اهمیت است. برای مثال، در بسیاری از صنایع مختلف که محصولات غیرخوراکی تولید می نمایند، مانند صنعت پلاستیک و غیره، مواد اولیه با خلوص های بالای 70 یا 80 درصد انتخاب می شود. این درجه خلوص معمولا به نام گرید صنعتی شناخته می شود. اما در مواردی که محصول خوراکی و یا دارویی تولید می شود، مواد اولیه بایستی به ترتیب خلوص بالای 95 و 99 درصد داشته باشند که تحت عنوان گرید خوراکی و دارویی شناخته می شود. گرید های آرایشی-بهداشتی، آزمایشگاهی، کروماتوگرافی و غیره از دیگر گریدها می باشند.



علاوه بر خلوص، ناخالصی هم مهمه!



در برخی از موارد، مانند مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع خوراکی و دارویی که گریدهای 95 و 99 درصد استفاده می شود، اطلاع از آن 5 و یا 1 درصد ناخالصی بسیار دارای اهمیت است. در این موارد بایستی هنگام خرید مطمئن شد که ناخالصی ها، فلزات سنگین و یا مواد شیمیایی سمی نباشند.





خرید یکجا از یک فروشگاه اوشیم با تنوع بالا



تنوع محصولات، یکی دیگر از پارامترهای بسیار مهم فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی است که در هنگام خرید بایستی به آن توجه نمود. تنوع بالا محصولات سبب می شود تا مواد شیمیایی مورد نیاز، همگی از یک فروشگاه خریداری شود و در زمان صرف شده برای خرید و همچنین ارسال آنها صرفه جویی شود. در صورت عدم تنوع بالای یک فروشگاه اینترنتی، به اجبار بایستی حلال ها از فروشگاهی دیگر، مواد اولیه جامد از فروشگاه سوم و هر یک از اقلام دیگر به صورت جداگانه تهیه شود که هم در هنگام ثبت سفارش و هم در ارسال آنها، زمان زیادی تلف می گردد.



مقدار سفارش، تعیین کننده قیمت نهایی



در خرید آنلاین مواد شیمیایی، همانند خریدهای غیرمجازی، میزان خرید بر قیمت نهایی تاثیرگذار است. قبل از وقت گذاشتن بر روی انتخاب محصولات از یک فروشگاه اینترنتی خاص، اول مطمئن شوید که آن فروشگاه، محصولات خود را در چه ابعادی به فروش می رساند. برای مثال بسیاری از فروشگاه های آنلاین، تنها به فروش مواد شیمیایی به صورت عمده مشغول هستند و بسیاری دیگر تنها به عرضه خرد محصولات بسنده می کنند. فروشگاه های بسیار کمی می باشند که محصولات خود را به هر دو شکل عرضه نمایند. لذا بایستی ابتدا در نظر گرفت که میزان خرید چه مقدار است و سپس با میزان عرضه فروشگاه ها مقایسه گردد.



ارسال سریع و به موقع



ارسال سریع، ایمن و به موقع محصولات خریداری شده، یکی از پارامترهای بسیار مهم در خرید آنلاین مواد شیمیایی می باشد. به دلیل غیرحضوری بودن خرید، زمان و هزین ارسال مواد شیمیایی خریداری شده بسیار حائز اهمیت می باشد. لذا فروشگاه انتخاب شده بایستی حتما دارای سریع و به موقع باشد تا از تاخیر در تولیدات جلوگیری شود. همچنین بایستی این ارسال به صورت ایمن صورت گیرد تا از بین رفتن مواد در مسیر انتقال جلوگیری به عمل آید.



ارسال نمونه کار در حجم های بالا



یکی از مواردی که می توان حسن نیست و کیفیت بالای یک فروشگاه مواد شیمیایی آنلاین را با آن به اثبات رسوند، ارائه نمونه ای کوچک از ماده شیمیایی مورد نظر، قبل از خرید نهایی می باشد. البته که لازم به ذکر است این مورد در مواقعی که خریدهای عمده صورت می گیرد بیشتر متداول است. برای مثال در زمانی که از یک ماده شیمیایی پودری، مقدار 10 تن سفارش داده می شود، قبل از نهایی نمودن سفارش و قرار داد، بایستی یکنمونه یک تا ده کیلوگرمی از ماده مربوطه جهت تست و آزمایش های اولیه از فروشگاه خریداری شود و فروشگاه نیز ملزم به ارائه آن می باشد تا صحت کیفیت کالای خریداری شده ارزیابی شود.



بهترین فروشگاه خرید آنلاین مواد شیمیایی کدام است؟



بعد از ذکر موارد مهمی که در خرید آنلاین مواد شیمیایی بایستی به آن توجه نمود، بایستی به دنبال فروشگاه آنلانی گشت که این موارد در آن رعایت شده است. امروزه فروشگاه های بسیاری از جمله تمادکالا، امرتات، اشیم و غیره به صورت آنلاین دارای فعالیت هستند که ویژگی های مثبت بسیاری در مورد خرید آنلاین دارا هستند، اما به جرئت می توان گفت که فروشگاه مواد شیمیایی اشیم، یک سر و گردن از همه رقبای خود بالاتر بوده و تمامی ویژگی های یک فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی را دارا می باشد.





خرید انواع مواد شیمیایی در فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم



فروشگاه مواد شیمیایی اشیم، یه عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین مواد شیمیایی، یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ها می باشد که تمامی نکات مثبت یک فروشگاه آنلاین را دارا می باشد. فروشگاه اوشیم یکی از متنوع ترین سبد محصولات مواد شیمیایی را دارا می باشد. از حلال ها گرفته تا پلاستیسایزرها، سیلیکون ها، رزین ها، آنزیم ها، ویتامین ها، صمغ ها، چسب ها، نمک های فلزی و غیره، همگی در فروشگاه مواد شیمیایی اشیم یافت می شود. همچنین علاوه بر تنوع در نوع محصولات، در گریدبندی محصولات نیز تنوع بالایی وجود دارد. از گرید صنعتی و آزمایشگاهی گرفته تا گریدهای دارویی و بهداشتی، همگی در این فروشگاه قابل سفارش به صورت خرده وعمده می باشد. از دیگر ویژگی های اشیم، ارسال سریع و بی دغدغه سفارش ها به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن می باشد که اشیم را به یک فروشگاه منحصر به فرد تبدیل کرده است. لذا جهت خرید انواع مواد شیمیایی، می توانید از طریق شبکه های مجازی و یا راه های ارتباطی زیر با تیم فروش فروشگاه مواد شیمیایی اشیم در تماس باشید.

تلفن های ثابت فروشگاه مواد شیمیایی اشیم: 88446925-021 و 88428964-021

موبایل: 09209091600

آدرس سایت فروشگاه مواد شیمیایی اشیم: www.oshim.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها